Trgovački lanac Walmart prijavio je rast prihoda od 4,8% u drugom kvartalu svoje financijske 2026. godine, na 177,4 milijarde dolara.
Usporediva prodaja u segmentu Sjedinjenih Američkih Država porasla je 4,6%, zahvaljujući snažnom rastu u kategorijama prehrane te zdravlja i wellnessa. Globalna e-trgovina porasla je za 25%, predvođena uslugom Click & Collect i marketplace platformom, navodi se u priopćenju kompanije.
Globalni oglašivački biznis porastao je 46%, dok je Walmart Connect u SAD-u ostvario rast od 31%. Prihodi od članarina i drugih izvora porasli su 5,4%, uključujući rast od 15,3% u prihodima od članarina na globalnoj razini.
Bruto marža povećana je za četiri bazna boda, predvođena poslovanjem u SAD-u. Prilagođena zarada po dionici iznosila je 0,68 dolara, dok je operativni prihod smanjen za 0,7 milijardi dolara, odnosno 8,2%, pod utjecajem jednokratnih pravnih i restrukturacijskih troškova.
– Momentum u našem poslovanju dolazi iz načina na koji inoviramo i provodimo strategiju. Povezivanje s kupcima i članovima kroz digitalna iskustva pomaže unaprijediti poslovanje, a način na koji koristimo umjetnu inteligenciju dodatno će poboljšati ta iskustva. Naš je pristup vođen ljudima, a osnažen tehnologijom, i ponosan sam na to kako naši zaposlenici nastavljaju donositi promjene i rezultate za kompaniju – izjavio je Doug McMillon, predsjednik i izvršni direktor Walmarta.
Kompanija u trećem kvartalu očekuje rast neto prodaje u rasponu od 3,75% do 4,75%, a isti raspon očekuje i na godišnjoj razini.
Foto: InStore