Podsetimo, kompanija je u okviru projekta, lansiranog početkom septembra, pozvala potrošače da odgovorom na pitanje o biodiverzitetu aktiviraju besplatni kupon, na osnovu kog će Radenska Adriatic zasaditi drveće na jednom metrom kvadratnom na području vukovarskog Podunavlja. Ukupno je aktivirano 12.822 kupona, zahvaljujući čemu je, u okviru projekta, ove godine pošumljeno 10.000 kvadrata.
Pošumljavanje je izvršeno korišćenjem bespilotnih letelica i posebno pripremljenih "semenskih bombica" kojima se u kratkom roku mogu pošumiti velike površine, podstičući na taj način reforestaciju. Pored toga, organizovana je i ručna sadnja, u toku koje je zasađeno sto sadnica hrasta lužnjaka, a zaposlenima su se pridružila i deca iz udruženja Vukovarski leptirići i Osnovne škole Blage Zadre.
Veliko mi je zadovoljstvo danas videti plodove naše kampanje, odnosno dronove u akciji pošumljavanja vukovarskog Podunavlja. Hvala svima koji su se pridružili sadnji i našim partnerima i kompanijama koje su podržale Project O2, rekla je Ivana Fočić, Senior Brand Manager brenda Radenska.
Iz kompanije naglašavaju da je ovime ispunjem ovogodišnji cilj pošumljavanja, kao i da je za sledeću godinu planirano najmanje 2.822 kvadratna metra, koliko nisu uspeli ove godine.
Kampanja je deo šire platforme Radenske "Srcem za sutra", čiji je cilj pošumljavanje što veće površine vukovarskog Podunavlja. Pored Hrvatske, kampanja je pokrenuta i u Sloveniji, gde će se pošumljavati područje Krasa, stradalog u velikim požarima u julu ove godine.
Kampanja je imala i B2B aspekat, motivišući šest kompanija iz Hrvatske da se pridruže budućim pošumljavanjima: Javna ustanova Kamenjak, Ascanius Media, EKI, Struct Design, Go2Digital i Startaparat.
Izvor: InStore
Foto: Radenska Adriatic