Lotus Bakeries najavio je da će proširiti svoje partnerstvo s Mondelēz Internationalom na kategoriju sladoleda, uključujući Froneri u partnerstvo.
Od svog međunarodnog lansiranja 2019. godine, sladoled Biscoff osvojio je kupce u SAD-u, UK-u i diljem EU, značajno pridonoseći rastu brenda. Uspjeh sladoleda Biscoff tijekom proteklih godina dodatno je ojačao našu vjeru u potencijal za globalno širenje našeg portfelja sladoleda, stoji u priopćenju tvrtke.
Kako bi istražila ovu kategoriju s njenim specifičnim tržišnim karakteristikama – uključujući logistiku i dinamiku maloprodaje – tvrtka će surađivati s Mondelēz Internationalom, s kojim Lotus već radi, i Fronerijem, što će omogućiti veću distribuciju na tržištu, kao i veću učinkovitost u proizvodnji i logistici kroz lokalnu proizvodnju na ključnim tržištima.
Počevši od 2026., Froneri će proizvoditi, plasirati i prodavati Biscoff sladoled u nekoliko europskih zemalja, uz postupno širenje na ostala tržišta.
Partnerstvo s Fronerijem otvara nove mogućnosti za Biscoff, omogućujući nam da iskoristimo njihovu bogatu stručnost u razvoju proizvoda, uvide u tržište i vodeće znanje o industriji. Ova suradnja dodatno će ojačati našu poziciju u sektoru sladoleda i omogućiti Biscoffu da izraste u globalni brend sladoleda. Također, predstavljanje prepoznatljivog okusa Biscoff ljubiteljima sladoleda diljem svijeta dodatno će povećati prepoznatljivost našeg brenda i omogućiti našoj organizaciji da se još snažnije usredotoči na globalnu ekspanziju Biscoff keksa i namaza, rekao je Jan Boone, izvršni direktor Lotus Bakeries.
Partnerstvo se temelji na podlicenci unutar postojećeg ugovora između Lotus Bakeries i Mondelēz Internationala, koji je najavljen u lipnju prošle godine. Ugovor uključuje proizvodnju i prodaju Biscoff keksa u Indiji, kao i razvoj novih čokoladnih proizvoda koji kombiniraju okus i teksturu Biscoff keksa s Mondelēzovim brendovima čokolade.
Izvor: InStore
Foto: pekare Lotus