POSAO.HR OŽUJAK
POSAO.HR OŽUJAK

Kanada: Hellmann's podsjeća potrošače da očiste svoje hladnjake

Svijet

26.03.2025

Brend Unilever pokrenuo je kampanju #ENDCONDIMENTHOARDING, s ciljem pomoći Kanađanima da oslobode prostor u hladnjaku i bace stare umake.

Kako objašnjava tvrtka, čak 45 posto Kanađana smatra da umaci zauzimaju previše mjesta u hladnjaku, a taj postotak skače na 65 posto kada je u pitanju generacija Z.

S dolaskom ljepšeg vremena, mnogi će potrošači krenuti s proljetnim pospremanjem, koje nerijetko uključuje i čišćenje hladnjaka u kojem mogu naići na hranu kojoj je istekao rok trajanja. Naime, 60% Kanađana priznaje da ponekad koriste umake i nakon isteka roka samo zato što su dugo stajali u hladnjaku.

Kako bi potaknuli potrošače da očiste svoje hladnjake i ne koriste stare umake, Hellmann's je putem društvene mreže Instagram pozvao Kanađane da kompaniji pošalju fotografiju svog najstarijeg umaka iz hladnjaka.

Svi koji pošalju sliku dobit će poseban popust pri kupnji proizvoda iz linije Hellmann's Flavors, dok će vlasnik najstarijeg umaka dobiti prigodnu nagradu, priopćili su iz tvrtke.

Podsjetimo, Hellmann's je i ranije pokretao slične inicijative, s ciljem ukazivanja na problem bacanja hrane, među kojima su i "pametne staklenke" koje mijenjaju boju naljepnice ovisno o temperaturi hladnjaka. Staklenke je razvila agencija Ogilvy UK kao odgovor na otkriće da su milijuni hladnjaka pretopli (oko 7°C, umjesto ispod 5°C), zbog čega se hrana brže kvari. 

 

Izvor: Little Black Book
Fotografija: Hellmann's