Danone je svečano otvorio svoj OneBiome laboratorij u Parizu-Saclayu, čime je obilježio važnu prekretnicu u svojoj posvećenosti inovacijama temeljenima na znanosti i liderstvu u istraživanju zdravlja crijeva.
Laboratorij Danone OneBiome poslužit će kao globalni centar za znanost o mikrobiomu, prehrani i digitalnom zdravlju, učvršćujući ulogu Danonea u oblikovanju budućnosti hrane i zdravlja, navodi se u priopćenju kompanije.
Danone OneBiome laboratorij osmišljen je kako bi ubrzao istraživanja mikrobioma crijeva i njegovog utjecaja na opće zdravlje, koristeći Danoneovo iskustvo, znanstvene podatke, kliničke studije i duboko razumijevanje potreba potrošača.
– Znanost i inovacije u srcu su Danoneove misije da donese zdravlje kroz hranu što većem broju ljudi. Pokretanje laboratorija Danone OneBiome označava novo poglavlje u našoj strategiji Renew, produbljujući naše kapacitete u znanosti o mikrobiomu i jačajući naše vodstvo u inovacijama u zdravlju temeljenima na znanosti – izjavio je Antoine de Saint-Affrique, glavni izvršni direktor kompanije Danone.
– Vjerujemo da budućnost prehrane leži u razumijevanju i korištenju snage biotika (prebiotika, probiotika, postbiotika i sinbiotika) za zdravlje crijeva. Od našeg osnutka prije više od jednog stoljeća, Danone je bio pionir u ovom području – koristeći znanost i tehnologiju za stvaranje proizvoda obogaćenih bioticima koji podupiru različite zdravstvene potrebe kroz sve životne faze. S ovim novim kapacitetima nastavit ćemo pomjerati granice znanstvenog znanja i njegove primjene u prehrani – dodala je Isabelle Esser, direktorica za istraživanje i inovacije u Danoneu.
Lansiranje laboratorija dolazi nakon nedavne akvizicije kompanije The Akkermansia Company, predvodnika u rješenjima za zdravlje crijeva temeljenima na mikrobiomu. Ovaj strateški potez jača Danoneovu specijaliziranu prehranu i biotike prilagođene svakoj životnoj fazi.
Paralelno s tim, Danoneovi poznati brendovi nastavljaju inovirati s novim formulacijama, poput Activia Fiber, Activia Proactive i Actimel+ Triple Action.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Danone