Francuska prehrambena grupa Danone planira reorganizirati poslovanje kako bi se pripremila za postpandemijsko doba, najavivši rezanje troškova kroz otkaze i znatno manju ponudu.
Najveći svjetski proizvođač jogurta ugrubo je predstavio nacrt reorganizacije u ponedjeljak uoči internetskog sastanka investitora, prvog u nizu koji će organizirati kako bi iznio detalje plana najavljenog u listopadu.
Kompanija se pokušava oporaviti od udarca koji joj je zadala pandemija, smanjivši prodaju flaširane vode i specijalnih prehrambenih proizvoda u Kini.
"Smatramo da moramo početi s onime na što možemo utjecati, što je pod našom kontrolom", rekao je novinarima predsjednik uprave Emmanuel Faber.
Danone će "prvo lokalno" reorganizirati kompaniju, dajući podružnicama širom svijeta veću autonomiju i uključujući njihove čelnike u izvršni odbor.
Također planira u sljedećih godinu dana smanjiti ponudu za 10 do 30 posto i usmjeriti se na brže rastuće i profitabilnije proizvode.
Očekuje da će tim mjerama uštedjeti milijardu eura troškova do 2023. godine, uključujući i smanjenje režijskih troškova za petinu.
Povratak profitabilnog rasta očekuju u drugoj polovini 2021. godine, kao i povratak operativne marže do 2022. na pretpandemijsku razinu, kada je bila viša od 15 posto. Srednjoročno ciljaju na maržu od 15 do 19 posto.
Ponovili su da ove očekuju operativnu maržu od 14 posto i slobodni novčani tok od 1,8 milijardi eura prenosi Hina.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.