ORGULA
KARCHER

Nizozemska: Rast prodaje Ahold Delhaize grupe u trećem kvartalu od 6,1%

Svijet

06.11.2025

Neto prodaja grupe u trećem kvartalu iznosila je 22,5 milijardi eura, što predstavlja rast od 6,1% po konstantnom tečaju i 2,2% po stvarnom tečaju.

Rast neto prodaje potaknut je, kako objašnjavaju iz kompanije, akvizicijom kompanije Profi, usporedivim rastom prodaje bez goriva od 2,9% i otvaranjem novih trgovina, dok su negativan utjecaj imali zatvaranje Stop & Shop trgovina i niža prodaja goriva.

Online prodaja porasla je za 12,2% po konstantnim tečajevima, zahvaljujući dvoznamenkastom rastu online prodaje namirnica u obje regije te snažnim rezultatima platforme bol.

Osnovna operativna marža iznosila je 4,1%, što predstavlja povećanje od 0,3 postotna boda po konstantnom tečaju. Snažne performanse u SAD-u, uz podršku jednokratnih stavki koje su dodale 0,2 postotna boda marži, više su nego nadoknadile učinak prvog uključivanja Profija u konsolidaciju i ulaganja u cijene u SAD-u.

Razrijeđena dobit po dionici iznosila je 0,65 eura, dok je razrijeđena osnovna dobit po dionici bila 0,67 eura, što predstavlja rast od 8,7% po stvarnom tečaju u odnosu na prošlu godinu.

U Sjedinjenim Američkim Državama neto prodaja iznosila je 12,9 milijardi eura, što je rast od 1,9% po konstantnom tečaju, ali pad od 4,3% po stvarnom tečaju.

U Europi, neto prodaja iznosila je 9,6 milijardi eura, što predstavlja rast od 12,4% po konstantnom tečaju i 12,5% po stvarnom tečaju.

Sposobnosti koje smo izgradili unutar naše organizacije pružaju nam stručnost i otpornost da uspijevamo u složenim i dinamičnim okruženjima. One nam omogućuju da učinkovita rješenja primijenimo širom naših brendova i otključamo dodatne operativne sinergije. Zahvaljujući predanosti i fokusu naših timova, postižemo značajan napredak u provedbi naše Growing Together strategije. Naši brendovi svakodnevno stvaraju vrijednost za potrošače kroz snižavanje cijena, unaprjeđenje asortimana robnih marki i suradnju s dobavljačima u realizaciji učinkovitih promocija. Također, unaprjeđujemo naš portfelj kroz modernizaciju trgovina i obogaćujemo višekanalna iskustva kako bismo povećali pogodnost i dostupnost. Imajući u vidu solidne rezultate do sada i našu financijsku disciplinu, posjedujemo otpornost, fleksibilnost i kulturu potrebnu da se prilagodimo budućim prilikama i rizicima. Uvjeren sam da poduzimamo prave korake prema dosljednom rastu i dugoročnoj izgradnji vrijednosti, izjavio je Frans Muller, predsjednik i glavni izvršni direktor kompanije Ahold Delhaize.

Kompanija je potvrdila svoje smjernice za 2025. godinu, očekujući osnovnu operativnu maržu od oko 4%, slobodan novčani tok od najmanje 2,2 milijarde eura te rast razrijeđene dobiti po dionici u srednjem do visokom jednoznamenkastom postotku.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Ahold Delhaize