LUKIC OZUJAK 2025
MS 2025

Nizozemska: Ahold Delhaize jača prodaju biljnih proizvoda

Svijet

05.02.2025

Grupacija Ahold Delhaize postavila je cilj od 50% prodaje proizvoda biljnog porijekla do 2030. godine, kao dio šire predanosti održivosti i smanjenju emisije CO2.

Naime, oko 95% emisija grupe nastaje unutar lanca vrijednosti, uključujući ugljični otisak svih proizvoda koji se prodaju u trgovinama unutar grupe.

Najveće emisije proizvode proizvodi koji sadrže bjelančevine životinjskog podrijetla zbog korištenja zemljišta, stočne hrane i procesa prerade, zbog čega grupacija planira "rebalansirati" udio bjelančevina i unaprijediti razvoj životinjskih proizvoda s nižom emisijom ugljičnog dioksida.

Neki od koraka grupe prema tom cilju uključuju promicanje proizvoda biljnog podrijetla, rad s poljoprivrednicima na smanjenju emisija iz proizvodnje životinjskih bjelančevina, poticanje kupnje biljnih alternativa kroz programe vjernosti i ulaganje u edukaciju kupaca o prednostima održive prehrane.

Posvećeni smo inspiriranju zdravijih i održivijih životnih stilova usredotočujući se na ono što je kupcima stvarno važno. Iako podržavamo prelazak na više biljnih proteina, također blisko surađujemo s našim proizvođačima i dobavljačima životinjskih proteina kako bismo pomogli u smanjenju utjecaja njihovih proizvoda na okoliš. Naš je cilj služiti svim kupcima i poštivati ​​njihove raznolike prehrambene preferencije, istovremeno ih potičući da češće istražuju opcije biljnih proteina. Čak i male promjene u kupovnim navikama milijuna kupaca svaki tjedan mogu zajednički imati pozitivan učinak na zdravlje ljudi i planeta, rekao je Claude Sarrailh, izvršni direktor Ahold Delhaize grupe za Europu i Indoneziju.

Podsjetimo, grupacija je nedavno najavila lansiranje 500 novih proizvoda privatnih robnih marki u srednjoj i jugoistočnoj Europi. Noviteti će biti lansirani u sklopu privatnih brendova u lancima Albert u Češkoj, Mega Image u Rumunjskoj, Alfa Beta u Grčkoj i Maxi u Srbiji. Lansiranje novih proizvoda naglašava cilj Aholda Delhaizea da ponudi visokokvalitetne, zdrave i pristupačne opcije kupcima diljem regije srednje i jugoistočne Europe, stoji u priopćenju tvrtke.

Izvor, Fotografija: Ahold Delhaize