ORGULA
KARCHER

SAD: Molson Coors prijavio pad prodaje u trećem kvartalu od 2,3%

Svijet

10.11.2025

Prihodi kompanije Molson Coors od prodaje pali su za 2,3%, na 2,97 milijardi dolara u kvartalu koji je završio 30. rujna, što je ispod prosječne procjene analitičara od 3,03 milijarde dolara, prema podacima koje je prikupio LSEG, prenosi ESM Magazine.

Brend volumen smanjen je za 4,5% u trećem kvartalu, s padom od 4,4% u regiji Amerike te 5% u Europi, Bliskom istoku, Africi i azijsko-pacifičkoj regiji.

Kompanija je također zabilježila pad osnovne kvartalne dobiti po dionici od 7,2%, na 1,67 dolara, što je ispod očekivanja od 1,70 dolara po dionici.

„Naš rezultat u trećem kvartalu u velikoj je mjeri bio u skladu s našim očekivanjima za drugu polovinu godine, kako za industriju, tako i za naš tržišni udio u SAD-u. I dalje vjerujemo da je ovogodišnja dodatna slabost u industriji ciklične prirode. Smatramo da smo dobro pozicionirani zahvaljujući zdravom bilancu stanja, snažnom slobodnom novčanom toku i izvrsnim brendovima koji zadovoljavaju širok spektar potrošačkih potreba i preferencija. To će nam pomoći da se nosimo s kratkoročnim makroekonomskim izazovima, dok istovremeno ulažemo u naš biznis kako bismo podržali dugoročni rast. Svjesni smo izazova i prilika koje su pred nama te djelujemo s osjećajem hitnosti i jasnim ciljem da ih adresiramo. Otkako sam preuzeo ulogu glavnog izvršnog direktora 1. listopada, objavili smo odlučne promjene u rukovodećem timu i organizacijskoj strukturi za Amerike, osmišljene kako bi stvorile agilniju organizaciju, unaprijedile našu sposobnost ponovnog ulaganja u poslovanje i omogućile povrat kapitala dioničarima. Rezultati će zahtijevati vrijeme, ali uvjereni smo da imamo prave brendove i planove za uspjeh te se radujemo što ćemo u narednim mjesecima podijeliti više detalja o našoj strategiji i ciljevima“, izjavio je Rahul Goyal, predsjednik i izvršni direktor kompanije Molson Coors.

U cijeloj financijskoj 2025. godini, kompanija očekuje pad neto prodaje u rasponu od 3% do 4%, uz očekivanje da će se rezultat kretati pri donjoj granici raspona.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Molson Coors