Aldi je rebrendirao svoju liniju kiselog kruha Specially Selected i uveo novo pakiranje na bazi papira, čime će iz svog opskrbnog lanca ukloniti oko 67 tona plastike godišnje, prenosi Grocery Gazette

Maloprodajni lanac dao je ovoj liniji svježiji i živopisniji izgled u varijantama Specially Selected White, Seeded i Dark Rye Sourdough.
Ovaj potez dio je Aldijeve strategije smanjenja upotrebe plastike radi promicanja održivosti, ali i ponude profinjenijeg dizajna za kupce.
„Naš Specially Selected kiseli kruh omiljen je među kupcima, a ovo novo pakiranje čini ga još boljim, daje mu svjetliji, profinjeniji izgled koji se ističe na polici. Također je još jedan korak prema smanjenju plastike, pokazujući da izvrstan dizajn može ići ruku pod ruku s odgovornim odnosom prema planetu, bez kompromisa u kvaliteti ili vrijednosti“, izjavila je Julie Ashfield, glavna direktorica komercijalnih poslova u Aldi UK.
Novo brendiranje dolazi nakon što je prodaja linije kiselih kruhova porasla za 50 % od početka godine, što je potaknuto rastućom potražnjom potrošača za pristupačnim, premium kruhovima.
Aldi je nedavno lansirao i Specially Selected Toasting Loaf, koji također koristi kombinirano pakiranje od papira i folije.
Ranije ove godine, četvrti najveći britanski supermarket uveo je vlastito pakiranje za kolekciju vina privatne robne marke, čime je godišnje uklonio oko 38 tona nepotrebnog ambalažnog materijala.
Izvor: Grocery Gazette
Foto: Aldi


