ORGULA
KARCHER

UK: Lansirana platforma za povezivanje proizvođača privatnih marki i trgovaca

Svijet

21.11.2025

Platforma za proizvodnju proizvoda pod privatnom robnom markom, temeljena na umjetnoj inteligenciji, pokrenuta je u Ujedinjenom Kraljevstvu uz financiranje investicijske grupe koju podupire Tesco, izvještava The Grocer.

Naime, Keychain platforma omogućuje trgovcima da dizajniraju i proizvode vlastite proizvode privatnih robnih marki te da pristupe mreži od više od 2.000 lokalnih proizvođača.

Platforma je indeksirala više od 500.000 britanskih proizvoda prije lansiranja, što trgovcima omogućuje brzo repliciranje i unapređivanje omiljenih proizvoda potrošača, kao i pristup proizvođačima koji stoje iza njih.

Privatne robne marke brzo rastu, brže od bilo koje druge kategorije u prehrambenoj industriji, no većina trgovaca i dalje koristi fragmentirane, ručne sustave u vrijeme kada su opskrbni lanci složeniji, a regulative sve strože. Platforma povezuje svaku fazu razvoja proizvoda, od dizajna do nabave i usklađenosti, kako bi trgovci brže plasirali kvalitetne proizvode na tržište i ostali ispred regulatornih promjena. Već smo vidjeli da veliki trgovci skraćuju vrijeme lansiranja za nekoliko mjeseci, a ista prilika postoji i u Ujedinjenom Kraljevstvu, rekao je Oisin Hanrahan, suosnivač i izvršni direktor Keychaina za The Grocer.

Keychain koristi osam od deset najvećih trgovaca u SAD-u, uključujući 7-Eleven i Whole Foods, dok sedam od deset najvećih CPG kompanija, uključujući General Mills, već koristi Keychain „za ubrzanje razvoja proizvoda i učinkovitiji odgovor na potražnju tržišta“.

Proizvođači plaćaju ovisno o načinu korištenja platforme i funkcijama koje im trebaju, dok brendovi – bilo da su veliki igrači ili startupovi – imaju besplatan pristup proizvodnoj mreži.

„Cilj je da Keychain bude vrijedan za kompanije svih veličina, bilo da lansirate svoj prvi proizvod ili upravljate tisućama njih diljem svijeta“, rekao je Hanrahan.

Kompanija je ovoga mjeseca osigurala 7,5 milijuna funti od investitora, uključujući W23 Global, fond koji podupiru Tesco, Ahold Delhaize, Woolworths Group, Empire Company Limited i Shoprite Group.

Platforma u Ujedinjenom Kraljevstvu već uključuje više od 2.000 lokalnih proizvođača, navodi kompanija. Postoji lista čekanja s više od 1.000 brendova i trgovaca koji žele koristiti proizvod prije njegovog službenog debija, navodi Keychain.

Ekspanziju platforme u Ujedinjenom Kraljevstvu vodit će Alan Metcalfe, bivši direktor marketinga u Red Bullu i izvršni direktor brenda Fulfil.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Keychain