Trgovac je u suradnji s agencijom BBH London pokrenuo novu kampanju povodom 30 godina Clubcard programa vjernosti.
U sklopu kampanje tvrtka je predstavila video u režiji Sama de Jonga koji potrošače vodi kroz povijest Clubcard programa.
U videu pratimo dva para od kojih se jedan uključio u program 1995. godine, a drugi nije. Kako godine prolaze, prvi par dobiva razne pogodnosti, poput večera i putovanja, dok drugi par počinje shvaćati što propušta.
Spot prati pjesma "Sandstorm" u izvedbi Darude, koju mnogi u svijetu prepoznaju kao "himnu devedesetih".
Uz posebne promocije za korisnike Clubcarda, Tesco će u sklopu proslave više od 300.000 zaposlenika nagraditi i bonovima od £30 koje će moći iskoristiti u jednoj od trgovina partnera Clubcarda.
Clubcard, lansiran u veljači 1995., bio je prva kartica vjernosti supermarketa u Velikoj Britaniji. Danas ga koristi više od 23 milijuna kućanstava diljem Ujedinjenog Kraljevstva, što čini 82% ukupne prodaje u supermarketima.
Izvor: DesignRush
Fotografija: Tesco