Authentic Brands Group (ABG), američka kompanija specijalizirana za kupnju i licenciranje brendova, odabrala je Orbico Grupu za partnera u širenju Dockersa na europskim tržištima nakon što je ranije ove godine od američke kompanije Levi Strauss &Co kupila Dockers za 311 milijuna dolara.

Novi sporazum predstavlja važnu stratešku prekretnicu u širenju Dockersa nakon što ga je Authentic preuzeo. U okviru partnerstva, Orbico će nadzirati distribuciju, proizvodnju i dizajn u ključnim kategorijama, uključujući sportsku i aktivnu odjeću, čarape i najlonke, lifestyle i performance obuću, gornju odjeću, torbe, kupaće kostime i druge proizvode za odrasle muškarce i žene.
- Partnerstvo s Orbicom omogućuje nam da Dockers dovedemo na ključna tržišta, uz zadržavanje autentičnog nasljeđa brenda, a nadovezuje se na već uspostavljen odnos s Orbicom nakon naše uspješne suradnje na brendu Champion u EMEA regiji; zajedno ćemo proširiti prepoznatljivost Dockersa, proširiti asortiman i pozicionirati brend za dugoročni rast u regiji - rekao je Henry Stupp, predsjednik za Lifestyle & Entertainment EMEAI u Authenticu.
Orbico će u okviru ovog aranžmana pokrivati tržišta poput Italije, Španjolske, Portugala, Ujedinjene Kraljevine i drugih zemalja u kojima Dockers već ima prisutnost dulju od tri desetljeća, ali s promjenjivom vidljivošću. Prije dogovora s ABG-om Dockers je bio u vlasništvu Levi Strauss & Co.-a, koji je brend vodio kroz vlastite europske podružnice, a prodaja Dockersa dio je Levi’sove strategije fokusiranja na core brend i direktan kanal prema potrošačima.
Dockers već više od tri desetljeća ima snažnu prisutnost u Europi, gdje je njegova tradicija kvalitete i udobnosti izgradila lojalnu bazu potrošača. Brend i dalje odlično rezonira među kupcima koji cijene svestrane, udobne i bezvremenske odjevne komade.
- Ovo partnerstvo važan je korak u produbljivanju odnosa Orbica i Authentica te dodatno učvršćuje našu ulogu u distribuciji brendova u regiji; Dockers ima snažan kapital i prepoznatljivost među europskim potrošačima, a zajednički ćemo se fokusirati na iskorištavanje njegova potencijala kroz širenje prodajnih kanala i lokalnu provedbu brend strategije - rekao je Edward Malky, CBO – Style u Orbicu.
Od svog osnutka 1986. godine, Dockers je simbol američkog stila i učinio je kaki hlače i chino modele sinonimima za ležernu, svakodnevnu modu. Pod Authenticovim vlasništvom, brend ulazi u novu globalnu strategiju usmjerenu na dugoročnu vrijednost kroz intenzivnije marketinške aktivnosti, snažnije brendiranje i partnerstva koja povećavaju vidljivost i angažman kroz nove kanale i publike. Iskorištavanjem ekspertize unutar postojećeg globalnog licencnog ekosustava, Authentic nastavlja otvarati nove prilike za rast svog portfelja i jačanje međunarodne prisutnosti.
Izvor: Authentic Brands Group
