DR OETKER STUDENI
KERMAN

Nestlé Adriatic: „ Sve se više fokusiramo i na nove vrste suradnje ”

Intervju

31.07.2020

Slaven Tuškan, voditelj kategorije hrane, Nestlé Adriatic

Novo normalno promijenilo je i prehrambene i životne navike brojnih potrošača – oni žele nutritivno bogatiju prehranu, žele znati što jedu, vole eksperimentirati s hranom, više koriste prirodne i svježe namirnice te kuhaju u vlastitom domu.

Očekujemo da će se te navike zadržati još neko duže vrijeme i zato je važno da i naš asortiman odgovara preferencijama potrošača novog doba. Prošle smo godine uspješno lansirali MAGGI Instant Noodles, gotova jela za one koji su često u pokretu, a naši najnoviji proizvodi su univerzalni MAGGI začin Magija okusa te MAGGI BIO organske kocke za kuhanje. Posebnost tih proizvoda jest u tome što sadrže prirodne sastojke (povrće i začine) koji se mogu pronaći u svakom kuhinjskom ormariću, što su bez pojačivača okusa i umjetnih bojila te će ljubiteljima kuhanja pomoći u pripremi još ukusnijih, mirisnijih i nutritivno bogatijih omiljenih jela.
Sve se više fokusiramo i na nove vrste suradnje s našim partnerima. Osim redovitih aktivnosti, intenzivirali smo i dodatne aktivacije za MAGGI asortiman poput

„MAGGI mjeseca“ koji je uvijek popraćen tailor-made komunikacijom na prodajnom mjestu, a sve kako bismo pokazali snagu branda kroz bogatu ponudu proizvoda iz različitih komplementarnih kategorija, od juha do mješavina začina i instant-obroka.

Puno radimo na vidljivosti i prepoznatljivosti na prodajnim mjestima i povezivanju brandova THOMY i MAGGI, kao snažnih kulinarskih robnih marki koje iz dana u dan postaju sve prisutnije u hrvatskom kućanstvu. Samo u kontekstu juha tržište raste iz dana u dan u volumenu i vrijednosti, a MAGGI u posljednjih godinu dana bilježi pozitivne trendove koji će se zasigurno nastaviti i s posljednjim inovacijama u asortimanu.

Novo normalno promijenilo je i prehrambene i životne navike brojnih potrošača, žele nutritivno bogatiju prehranu, žele znati što jedu, vole eksperimentirati s hranom, više koriste prirodne i svježe namirnice te kuhaju u vlastitom domu.

Smanjenje udjela soli i trans masti, kvalitetni sastojci, no prije svega odličan okus i nulti utjecaj na okoliš – smjer je u kojem idemo. S obzirom na to da i hrvatski potrošači prate globalne trendove te da uživaju u pripremi hrane, naša je ambicija udovoljiti zahtjevima domaćih ljubitelja kuhanja te do kraja godine pripremamo još mnoga iznenađenja.

Ovaj tekst je izašao u 86. InStore magazinu.