Hrvatski Telekom sedmu je godinu zaredom nositelj prestižnog certifikata Poslodavac Partner, čime svake godine potvrđuje izvrsnost u provedbi procesa upravljanja ljudskim resursima i svoju predanost osiguravanju najvišeg zadovoljstva svojih zaposlenika.
- HT je u čak 40 procesa analiziranih kroz CEP standarde ostvario najveći mogući broj bodova
- 91 posto zaposlenika ocijenilo je dobrom ravnotežu između privatnog i poslovnog života, a njih 100 posto zadovoljno je brigom kompanije za zaposlenike tijekom korone
- Novi SmartWork model rada nudi dodatnu fleksibilnost, a zaposlenici uživaju i niz pogodnosti koje se odnose na brigu o njihovom zdravlju
U čak 40 od 45 procesa analiziranih kroz CEP standarde Hrvatski Telekom je ostvario najveći broj bodova, čime se svrstava među najbolje poslodavce u Hrvatskoj.
U ovogodišnjem procesu certifikacije kompanija je ponosna na povećanje ukupnog broja bodova, a potvrđeni su najviši standardi iz područja ljudskih resursa u svih pet područja certificiranja: strategiji, regrutiranju i selekciji, upravljanju učinkom, usavršavanju i razvoju, te odnosu sa zaposlenicima.
Među postignućima najviše se ističu kvalitetno dizajnirani sustavi procjene radne uspješnosti i nagrađivanja, dodatni oblici nagrađivanja zaposlenika te mogućnost osobnog razvoja putem različitih modernih sustava, što je dovelo do povećanja ostvarenih digitalnih trening sati za 300 posto u odnosu na prošlu godinu.
Također, ističu se redovno i učestalo praćenje zadovoljstva zaposlenika dva puta godišnje te fleksibilni radni aranžmani koji su dodatno unaprjeđeni uvođenjem novog SmartWork modela koji omogućava rad od kuće i iz ureda, s fleksibilnim radnim vremenom i agilnim načinom rada.
„Certifikat Poslodavac Partner potvrda je kako je Hrvatski Telekom jedan od najpoželjnijih poslodavaca u Hrvatskoj, a što je rezultat naših kontinuiranih napora da kolegicama i kolegama osiguramo najbolje uvjete rada i mogućnosti osobnog i profesionalnog rasta. Tome svjedoči i nedavno interno istraživanje koje je pokazalo najviše zadovoljstvo zaposlenika u povijesti kompanije. To nam je svima poticaj da i dalje unaprjeđujemo postojeće i razvijamo nove aktivnosti usmjerene na dobrobit zaposlenika, te time doprinosimo i uspješnosti cijele kompanije“, poručio je Ivan Bartulović, član Uprave za ljudske resurse.
O brizi kompanije za vrijeme korone pohvalno se izjasnilo 100 posto zaposlenika, a čak 91 posto je zadovoljno omogućenom ravnotežom između privatnog i poslovnog života. Na to utječu i brojne pogodnosti koje zaposlenici uživaju, poput između ostalog plaćenog dopusta za roditelje prvašića, novčane naknade za rođenje djeteta, Dana s mamom i tatom na poslu, poklon za vjenčanje i brojnih drugih.
Hrvatski Telekom već tradicionalno promiče zdravlje zaposlenika kroz sufinanciranje sportskih aktivnosti i sistematskih pregleda koje u potpunosti financira kompanija, a intranet stranica „Zdravko“ obogaćena je raznim sadržajima koji promiču zdrav način života.
Kao društveno odgovorna kompanija, Hrvatski Telekom nastoji dati svoj doprinos razvoju zajednice u sklopu koje djeluje, zbog čega je osnovan i Klub volontera HT-a, u koji se već u prvom mjesecu od osnivanja prijavilo gotovo 200 zaposlenika.
Od osnutka do danas Klub je proveo pet akcija dobrovoljnog darivanja krvi na različitim lokacijama HT-a i nekoliko akcija pomoći različitim udrugama. Unutar kompanije djeluje i zaklada „Prijatelj“, koja pruža pomoć zaposlenicima HT Grupe i njihovim najbližima onda kada im je to najpotrebnije.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.