Prema nedavno objavljenom izvještaju poslovanja, prihodi od prodaje pali su za samo 1,6%, na 25,7 milijardi eura, dok je organski rast prodaje bio -0,1%. Operativni profit povećan je za 3,8%, na 5,1 milijardu eura, što je nešto više od očekivanja analitičara (4,7 milijardi eura).

Neto profit povećao se za čak 10% na 3,5 milijardi eura, što je uglavnom posljedica velikog rasta prometa u kategoriji čajeva i sladoleda. Ostale kategorije hrane također su zabilježile rast prvenstveno zbog stvaranja zaliha tijekom pandemije koronavirusa.
Usprkos činjenici da je kategorija čajeva postigla odlične rezultate u ovom razdoblju, čelnici Unilevera odavno su se odlučili za prodaju ovog segmenta. Jedini izuzetak su tržišta Indije i Indonezije, gdje će i dalje imati pod svojom kontrolom distribuciju ledenih čajeva Lipton, surađujući s PepsiCo-om.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.