Najuspješniji hrvatski stručnjaci za odnose s javnošću okupili su se kako bi kroz specijalističke edukacije doprinijeli razvoju potrebnih kompetencija kod sadašnjih i budućih PR-ovaca na svim hijerarhijskim razinama, a sustavni pristup, iskustveno učenje te primjeri (ne)dobrih praksi u korporativnim komunikacijama način su na koji će prenositi svoje znanje i iskustvo.
Kako komunicirati s eksternom javnosti s ciljem stvaranja pozitivnog mišljenja o kompaniji? Kako poslati prave poruke na pravo mjesto i među prave ljude? Kako ‘pronaći’ pozitivne poruke i znati ih pretočiti u pozitivne priče koje treba plasirati u medije? Kako formulirati najbolje odgovore kada su vijesti loše s ciljem ublažavanja štete?
Odnosi s javnošću jedan su od najučinkovitijih načina izgradnje marketinških strategija i stvaranja čvrste reputacije, a kompanije ulažu iznimne resurse kako bi ostale na vrhu svojih PR-ovskih strategija i ostvarile još veće prinose s boljim ROI-jevima. Uspostaviti adekvatnu komunikaciju između organizacije i njezine vanjske ciljne javnosti, a u svrhu postizanja razumijevanja i ostvarivanja zajedničkih interesa, nije nimalo jednostavan zadatak. Biti PR-ovac danas, kada se informacija šire munjevitom brzinom i kada moraju, uza sve, biti potporna funkcija marketingu, znači imati iza sebe vrlo analitički i strateški pristup.
Kako poslati prave poruke na pravo mjesto i među prave ljude svi zainteresirani imat će prilike učiti od vodećih agencija za odnose s javnošću, stručnjaka iz medija te vodećih osoba iz korporativnog sektora koje su odlučile podijeliti svoje bogato znanje i iskustvo na edukacijskom programu 'Specijalist za korporativne komunikacije i odnose s javnošću' u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra.
Poznate PR-ovke, Daria Mateljak (partnerica i direktorica za Hrvatsku u konzultantskoj kući Hauska & Partner) i Boška Trbojević (dugogodišnja direktorica Odjela za komunikacije i odnose s javnošću u Coca-Coli HBC Adria) kroz edukativnu i interaktivnu radionicu uputit će sve zainteresirane u suvremene metode i alate kreiranja učinkovite strategije u odnosima s javnošću jer, kako naglašavaju, uspješna komunikacija uvijek se temelji na dobro postavljenoj strategiji i pravom odabiru taktika.
Pisanih, govornih i vizualnih tehnika u odnosima s javnošću je mnogo, no što u moru toga koristiti govorit će Enea Hasukić (direktorica PR-a i strateških komunikacija u agenciji Grizli komunikacije) iza koje su brojni uspješni projekti za više od 70 klijenata iz različitih industrija. Međutim, što je od svega toga novinarima korisno, a što baš i nije te kako je najbolje pristupiti novinarima, kako izazvati pozornost medija i tako postići najbolji rezultat u prenošenju informacija u javnost zna Tomislav Klauški, dugogodišnji novinar i politički kolumnist. Tomislav će kroz praktične vježbe i radionice otkriti na koji način pristupati i surađivati s novinarima.
O tome koliko je dm-drogerie markt Hrvatska poželjan poslodavac i partner ne treba puno govoriti, a tko će onda bolje educirati o tome kako upravljati reputacijom nego Ivan Horvat, voditelj odjela marketinga i odnosa s javnošću u toliko cijenjenoj kompaniji. PR i medijski nastup ne idu jedno bez drugoga, a o tome kako utjecati na javnost kroz medije govorit će vodeća hrvatska poslovna konzultantica, direktorica i vlasnica tvrtke Ciceron komunikacije, Mirela Španjol. Zainteresirani će imati prilike raditi simulaciju davanja izjava za medije pri čemu će iz druge perspektive sagledati svoje tehnike javnog nastupa, stav i stil.
Kako kaže Ankica Mamić, ugledna stručnjakinja za odnose s javnostima i osnivačica agencije za odnose s javnostima IMC, svaka kriza je ujedno i kriza percepcije, a s obzirom na to da javnost želi zadovoljiti svoju psihološku potrebu i uperiti prstom u krivca, stručnjaci za odnose s javnostima uvijek moraju biti korak ispred te pravovremeno anticipirati krizne situacije.
Zajedno s Marijom Polić, PR savjetnicom u agenciji IMC i doktorandicom na Filozofskom fakultetu u Zagrebu te Dubravkom Štefanac Vinovrški, direktoricom korporativnih komunikacija u A1 Hrvatska, polaznicima Mirakul Edukacijskog centra će pružiti uvid u metodu mapiranja dionika, zahvaljujući kojoj PR stručnjaci mogu identificirati frenemije, odnosno prikrivene prijatelje organizacije te tehnike i metode kriznog komuniciranja koji jamče uspješnost prevladavanja krizne situacije.
Vrata u PR-ovski posao uvjeravanja i izgradnje reputacije putem društvenih mreža, kroz influencer marketing kao moćan alat, svim zainteresiranima otvorit će iskusna digitalka i jedna od pionirki online komunikacije u Hrvata, Iva Ušćumlić (direktorica digitalnog odjela u agenciji Media Val).
Iako od brojeva neki bježe, specijalisti za odnose s javnošću ne mogu, a u to će polaznike pokušati uvjeriti Petar Ćuk, voditelj prodaje u Mediatoolkit-u.
Jer kako kaže, znanje potrebno za adekvatno praćenje PR metrika i utjecaja medijske slike na poslovne ciljeve, od iznimne je važnosti. Petar će sve zainteresirane upoznati i s naprednim social listening alatima koji predstavljaju najnoviji tehnološki doseg unutar PR i marketing industrije.
Edukacijski program održava se u Zagrebu, a više informacija potražite na linku: Specijalist za korporativne komunikacije i odnose s javnošću.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.