Prehrambeni su trendovi u cijelom svijetu podložni čestim promjenama potreba i želja potrošača, no trend zdravije prehrane u konstantnom je rastu.
Najnoviji trendovi pokazuju da su u kategoriji džemova i pekmeza, kao posljedica pandemije COVID-19, povećani konzumacija i interes za proizvode domaće recepture i za ekološke proizvode koji pozitivno utječu na kvalitetu života i zdravlja.
Kako je povećana osobna posvećenost potrošača samostalnom pripremanju objeda i dijeljenju recepata na društvenim mrežama i blogovima s ciljem poboljšanja kvalitete života, tako su porasle i nesvakidašnje kombinacije džemova s raznim vrstama jela. Rezultat tih promjena je i povećana konzumacija džemova i pekmeza s visokim udjelom voća, bez konzervansa, glutena, laktoze te dodanih šećera i ulja.
Hermes International neprestano radi na razvoju novih okusa i proizvoda, uvijek se nešto dobro kuha.
Cilj nam je ne stagnirati, već uvijek biti spremni za razne trendove u nastajanju, kako na ekološkom tržištu tako i na konvencionalnom. Uvijek radimo na razvoju okusa koji će zadovoljiti što širi spektar potreba potrošača i njihovih ukusa.
Suradnja oko promocije domaćih tradicionalnih proizvoda sada je čvršća nego ikada samim time jer i trgovci svjesno okreću smjer poslovanja fokusirajući se više na domaće proizvođače. No i međunarodni trgovci sve više usmjeravaju koncentraciju na kvalitetne ekološke prehrambene proizvode te suradnjom s njima omogućujemo dostupnost naših proizvoda diljem svijeta. Prilagođavamo se tržištu i svim promjenama s predviđenim mogućim scenarijima kako bismo smanjili rizike i nesigurnosti, tako da prilagodba bude što jednostavnija za sve involvirane, što je od velike važnosti u odnosima sa svim partnerima.
U fokusu nam je održavanje visoke kvalitete proizvoda, odnosa s potrošačima i partnerima, te održavanje društveno odgovornog poslovanja. Uz to nam je iznimno važno upravljanje lancima vrijednosti, prilagođavanje potrebama potrošača novog doba pružajući im cjelovit asortiman najkvalitetnijih ekoloških i konvencionalnih proizvoda.
Ovaj tekst je izašao u 85. InStore magazinu.