DR OETKER STUDENI
KERMAN

Vindija: Pionirski iskorak u ponudi i promociji

Sportski napitci

Intervju

29.06.2020

Vindija d.d.

U nastavku možete pročitati koji su trenutačno trendovi kad je riječ o sportskim i izotoničnim napitcima. Sve je veći naglasak na zdravom načinu života i unošenju u organizam funkcionalnih proizvoda zbog kojih ćemo se osjećati bolje. Stoga, konzumacija pića i potražnja sve više idu u tom smjeru, a naši proizvođači prilagođavaju svoje proizvode kako bi zadovoljili potrebe svakog svog potrošača.

Budući da se tijekom treninga u ljudskom organizmu poremeti ravnoteža omjera vode i elektrolita, većina profesionalnih, ali i rekreativnih sportaša, poseže za izotoničnim napitcima kojima tijelo održavaju hidriranim kako bi time ubrzali oporavak organizma nakon intenzivne fizičke aktivnosti.

Blagotvorni utjecaj izotoničnih pića koja trenutačno otklanjaju osjećaj umora i vraćaju izgubljenu tekućinu na potpuno prirodan način, u svijetu je odavno prepoznat, a na domaćem tržištu prva ih je uvela Grupa Vindija, davne 1989. godine, kada smo predstavili Vindi Iso sport, prvi izotonični napitak u Hrvatskoj.

Lansiranjem Vindi Iso sporta, Vindija je napravila pionirski iskorak u ponudi i promociji funkcionalnih proizvoda koji poboljšavaju čovjekovo fizičko i psihičko zdravlje, a koje je u kasnijim godinama nastavila dodatno razvijati.

Potrebu za implementacijom inovativnih načina proizvodnje rano smo prepoznali na temelju zahtjeva potrošača za zdravijim namirnicama pa smo tako postali prva domaća kompanija koja je smanjila udio soli u svojim pekarskim proizvodima, kao i jedina domaća kompanija koja je dobila GMO free certifikat za svježe Cekin pileće meso i Vindon pureće meso.

Asortiman proizvoda s potpisom Kvaliteta Vindija tijekom godina smo obogaćivali i namirnicama za jačanje imunosnog sustava koje sadrže minerale, vitamine i vlakna.

Budući da je u uvjetima pandemije fokus potrošača u najvećoj mjeri bio usmjeren na potražnju za mlijekom i svježim mesom, dolaskom proljeća i toplijih dana, kao i većeg broja aktivnosti na otvorenom, očekujemo rast potražnje i u segmentu funkcionalnih izotoničnih napitaka. U skladu s time, planirana je intenzivnija marketinška promocija Vindi Iso sporta putem digitalnih kanala te izravnim označavanjem prodajnih mjesta.

Kao jedan od lidera u domaćoj prehrambenoj industriji, Vindija je u segmentu ponude proizvoda obogaćenih nutrijentima u proteklom razdoblju naglasak stavila na proširenje 'z bregov proteinskog asortimana koji u samo jednom pakiranju zadovoljavaju potrebe organizma za proteinima, esencijalnim nutrijentima ključnima za rast i razvoj svih tkiva u tijelu.

Uza 'z bregov Protein skyr, proširili smo ponudu 'z bregov Protein mliječnog napitka, prvog proteinskog napitka na domaćem tržištu s niskim udjelom masti i bez dodanih šećera i laktoze, koji sadrži čak 50 grama visokokvalitetnih proteina potrebnih za normalno funkcioniranje organizma.

U novom kartonskom pakiranju od 500 ml 'z bregov proteini dolaze i u četiri nova okusa: čokolada, kokos, keks i čokolada-kikiriki maslac, a namijenjeni su svima koji prilikom odabira namirnica vode računa o pravilnoj prehrani i vlastitom zdravlju.

Upravo takvi proizvodi koji prate nutricionističke trendove i potrebe sve većeg broja potrošača za aktivnim životom, ostat će u fokusu Grupe Vindija i u budućnosti.

Ovaj tekst je izašao u 85. InStore magazinu.