Kod nas, u Kozmetici Afrodita, upravo su mjeseci prije ljeta uvijek najaktivniji. Tržište kozmetike, naime, potiče potrošače na kupnju i uporabu proizvoda koji kožu pripreme za ljeto, te joj u ljeto nude zaštitu, hidrataciju, lijepu preplanulost itd.
Ove smo godine u planovima imali opširan program noviteta, ponajviše kroz lansiranje novih linija proizvoda u kategoriji njege tijela. Pripremili smo lansiranje novih inovativnih »BOOSTERA« za preoblikovanje figure, nove proizvode za njegu nogu i jasno, novitete u našoj omiljenoj ljetnoj kolekciji proizvoda za sunčanje. Budući da je riječ o strateškim linijama našeg asortimana, planirali smo i jaku tržišno-komunikacijsku kampanju, koja bi pratila aktualne novitete i trebala potaknuti potrošače za uporabu na cijelom području Adria regije.
Naši su se planovi u određenom trenutku usporili i preusmjerili na dodatnu, neplaniranu kategoriju – to je njega ruku. Tako smo na početku pandemije koronavirusa u vrlo kratkom roku, zbog izvanredno povećane potražnje, iz postojeće kućne recepture izradili proizvod s antibakterijskim djelovanjem, koji smo doslovno odmah prodali u Sloveniji i u Hrvatskoj. Odmah je planula dodatna količina proizvoda s antibakterijskim djelovanjem u dvije različite militraže: 30 ml i 500 ml.
Zbog propisanog visokog sadržaja alkohola u tim proizvodima, njihovom redovitom uporabom ruke se isušuju, pa smo asortiman njege ruku dopunili još i tekućim sapunima s antibakterijskim djelovanjem, koji sadrže prirodne sastojke koji dokazano sprečavaju rast mikroorganizama. Sigurno ćemo u tom segmentu biti aktivni i ubuduće. Prema najavama, moguć je i jesenski val zaraze virusom, koji se najučinkovitije zaustavlja dobrom higijenom ruku. Što automatski diktira potražnju za novim proizvodima.
Trenutačno nastavljamo s već ranije planiranim promocijskim aktivnostima proizvoda za njegu i sunčanje u ljetnim danima. Također, u tijeku su sve aktivnosti za planirano jesensko lansiranje proizvoda u kategoriji njege lica.
Mogu reći da nas epidemija nije zaustavila, ali nas je ograničila u smislu tržišnog komuniciranja, zato smo se preusmjerili u intenzivniju uporabu novih promocijskih kanala.
Ovaj tekst je izašao i u digitalnom izdanju 84. InStore magazina na str. 81.