DR OETKER STUDENI
KERMAN

Fructal: Kod razvoja proizvoda od samog početka uključeni su razni sektori

Sve za bebe

Intervju

03.06.2020

Neli Sulič, Senior Brand Manager, Fructal

U Fructalu pratimo trendove dječje prehrane te ih sjedinjujemo sa znanjem i iskustvima stručnjaka već više od 45 godina.

Kod razvoja proizvoda od samog početka uključeni su razni sektori, počevši od razvoja i marketinga pa sve do prodaje, kako bismo razvili i proizveli raznovrstan asortiman koji najviše odgovara potrebama djece.

Fokus u daljnjem razvoju nam je postizanje širokog asortimana proizvoda kako bismo djecu upoznali s raznovrsnim okusima voća, povrća, žitarica, jogurta i mesa. Osim voćnih, širimo i asortiman mesnih kašica, te ćemo uskoro lansirati novu kašicu s piletinom, povrćem i rižom, primjerenu za djecu već od šestog mjeseca života.

Segment dječje hrane koji je u porastu su voćni pirei u tubi (pouch), gdje je Frutek također prisutan. Navedeni tip ambalaže djeci je zanimljiv te ih ohrabruje da se hrane samostalno, što nas je navelo da proširimo naš postojeći asortiman okusom jabuka keksi koji je vrlo popularan okus u klasičnim kašicama. S našim dobavljačem ambalaže u pregovorima smo oko prelaska na recikliranu pouch ambalažu.

U programu dječje hrane bitan je i BIO certifikat, pogotovo za prve kašice koje majke daju bebama u procesu uvođenja krute hrane. Tako da smo prošle godine postojeći BIO asortiman proširili s BIO povrtnim kašicama za bebe od četvrtog mjeseca života.

Projekte radimo strateški, promatrajući trendove na globalnoj razini kao i potrebe pojedinačnih tržišta u našem okruženju. Marketing i prodajni tim komuniciraju novitete kupcima više puta godišnje, dok se aktivnosti dogovaraju na mjesečnoj razini.

S našim potrošačima komuniciramo putem digitalnih medija te specifičnim kanalima kao što su pedijatrijske ambulante i ostala mjesta gdje dolaze roditelji s djecom.
Ciljana grupa u dječjoj prehrani svake se godine mijenja, tako da je iznova trebamo točno ciljati.

U početku pandemije bolesti COVID-19 bilježili smo veliki rast prodaje hrane za djecu jer su majke kupovale i stvarale zalihu. U samom vrhuncu pandemije majke su tražile proizvode za djecu i putem online trgovine, kao i kod svih ostalih kategorija. Najvjerojatnije će se taj trend nastaviti i potrošači će, osim standardnih kanala kupovine, sve više kupovati i online.

Tekst je izašao u digitalnom izdanju 84. InStore magazina.