DR OETKER STUDENI
KERMAN

Orbico: Bliskost s potrošačima vrlo je bitna

Sve za bebe

Intervju

03.06.2020

Željka Kustić, voditelj robne marke, Becutan, Orbico

Orbico d.o.o. i Alkaloid Skopje, kroz transparentno partnerstvo i snažnom suradnjom s kupcima na hrvatskom tržištu uspješno grade brand Becutan već više od 10 godina.

Ono što brand čini istinski jakim jest njegova kolektivna percepcija, a brand Becutan prihvaćen je kao domaći na većini tržišta na kojima je plasiran. Becutan je brand snažno isprepleten obiteljskim vrijednostima, poput tradicije, kontinuiteta, dosljednosti i povjerenja, a iza njega je 40 godina u kojima svoju publiku prati u njihovim najljepšim, najdražim i najemotivnijim trenucima.

U današnje vrijeme potrošači su osviješteni, žele biti sigurni kako su proizvodi koje koriste za svoje najmilije sigurni za korištenje. Becutan koristi jedinstvene i iznimno blage klinički testirane formule. Proizvodi ne sadrže sapun, alkohol i parabene.

Upravo ta bliskost s potrošačima vrlo je bitna, potrošači su sve više digitalizirani i stoga sve više jačamo nove strategije komunikacije kroz društvene mreže, influencere. Riječ je o izvrsnim medijima za promociju proizvoda, gdje naglašavamo kvalitetu i prednosti pojedinih proizvoda, dijelimo iskustva i promoviramo novitete.

Becutan je brand koji prati trendove, stalno “osluškuje” potrebe potrošača, u kontinuitetu širi svoj portfelj, kako na nove SKU-ove u već postojećim kategorijama (proizvodi s lavandom s otoka Hvara, vlažne maramice topive u vodi, vlažne maramice s visokim postotkom vode) tako i na nove kategorije (deterdženti i omekšivači, linija proizvoda za trendseterice i cool momke).

Prodaja proizvoda za bebe najviše se odvija u drogerijama, velikim trgovačkim lancima, grupacijama, ljekarnama te ostalim manjim tradicionalnim trgovinama.

E-trgovina sve je važniji igrač, te ćemo ove godine dodatno uložiti napore u razvoj ovog kanala prodaje. U ovim izazovnim vremenima, uzrokovanim širenjem bolesti COVID-19, prodaja putem navedenog kanala bilježi veliki porast.

U razdoblju pojačane kupnje i stvaranja zaliha iz straha od širenja virusa kategorija vlažnih maramica zabilježila je veliki porast prodaje i, općenito, potrošnje. Unatoč izazovima otežane dobave zbog velike potražnje i poteškoća s transportom, Orbico d.o.o. osigurao je redovite isporuke i dostupnost artikala.

Ovaj tekst je izašao u digitalnom izdanju 84. InStore magazina na str. 72.