Od kada je P&G prije 50 godina lansirao marku Pampers pa sve do danas, mnoge su nam generacije roditelja dale povjerenje kako bismo se brinuli za zdrav i sretan razvoj njihovih beba.
Znamo da se povjerenje teško stvara, a lako gubi, tako da su odgovornost i transparentnost prema potrošačima glavne odrednice našega poslovanja. Kontinuiranim ulaganjima u proizvod, u proizvodne tehnologije i u lokalnu zajednicu, Pampers drži poziciju vodeće marke pelena u svijetu i u Hrvatskoj.
Kategorija pelena prilično je specifična po ponašanju potrošača, a razdoblje u kojemu se sada nalazimo utjecat će na to da potrošači postavljaju viša očekivanja od proizvođača pelena te zahtijevaju više od trgovaca na području jednostavnosti kupnje i online poslovanja. Imajući na umu da pelene spadaju u top 10 neprehrambenih kategorija u trgovačkim lancima, iako kategoriju kupuje manje od 10% kućanstava, možemo reći da će se promjene u kategoriji događati brzinom koju će potrošači diktirati. U suprotnome, proizvođači i trgovci riskiraju gubitak povjerenja.
Prema posljednjim istraživanjima, više od trećine potrošača spremno je potrošiti više na pelene visoke kvalitete, s visokim standardima sigurnosti i koje koriste materijale iz održivih izvora. To je upravo ono što Pampers konzistentno pruža, tako da očekujemo da u razdoblju koje slijedi zadobijemo povjerenje još većeg broja kupaca. S druge strane, na tržištu će teže prolaziti nove marke pelena jer će kupci biti skeptičniji dati svoj novac za neizvjesnu kvalitetu.
Pampers predvodi inovacije u Hrvatskoj i nastavit će to raditi uzimajući u obzir komentare koji stižu u naš R&D centar kroz društvene medije te korisnički telefon. Upravo osluškujući te komentare, već smo prije 5 godina na tržište stavili pelene gaćice koje su kontinuiranim rastom postale značajan segment u kategoriji pelena.
Vidljivo je da i lokalna konkurencija prepoznaje taj trend i pokušava ući u taj segment uz pelene gaćice proizvedene u Aziji. U svakome slučaju, pozdravljamo činjenicu da stvaranje dodatne vrijednosti za novac postaje osnovni poslovni model svih sudionika u kategoriji.
Ulaganje u zajednicu ostaje nam jedan od prioriteta i želimo se još aktivnije uključiti u svakodnevne procese koji se tiču zdravog podizanja beba. Kroz kampanju s Goranom Ivaniševićem nastojali smo osvijestiti važnost očinskog uključivanja u odgoj beba, a kroz vrtićku kampanju u suradnji s dm-om podignut ćemo kvalitetu vrtićke brige donacijom od 50.000 kuna.
Činjenica da smo broj 1 u Hrvatskoj čast je, ali i odgovornost da nastavimo prednjačiti na području inovacija i društveno odgovornog poslovanja.
Tekst je izašao u digitalnom izdanju 84. InStore magazina na str. 74.