Sve mame znaju da je dodir mekane bebine kože prvi korak povezivanja sa svojom bebom u međusobnoj ljubavi. Osjećaj te posebne nježnosti i mirisa bebine kože jedan je od najljepših osjećaja na svijetu. Upravo vodeći se tim osjećajem, NIVEA, vodeći brand u njezi kože, razvio je proizvode za čišćenje i njegu koji nude najblažu njegu i zaštitu osjetljive bebine kože – NIVEA Baby.
Više od 100 godina iskustva u njezi bebine kože. Od 1911. NIVEA Baby surađuje s pedijatrima, medicinskim i patronažnim sestrama, ali i iskusnim mamama, kako bi osigurali sigurnost i efikasnost NIVEA Baby proizvoda. Sigurnost je osnova za razvoj svih NIVEA Baby proizvoda. Svi sastojci i formule naših proizvoda prolaze opsežna testiranja kako bismo bili sigurni da su kompatibilni i blagi prema bebinoj koži, objašnjava Stephanie von der Feicht iz Beiersdorf istraživačkog centra u Hamburgu. Trendovi u kozmetici su prolazni, ali sigurnost formule je osnova kojom se uvijek vodimo u razvoju proizvoda.
NIVEA Baby brand u svom asortimanu ima sve što je potrebno za potpunu njegu bebine kože. Prepoznatljiva baby plava boja, neodoljiv miris i razigran logo medvjedića, naš su zaštitni znak.
Proizvodi za kupanje dostupni su kao pojedinačne kupke i šamponi, a tu je Shampoo&Bath – proizvod koji ispunjava obje potrebe s praktičnom pumpicom, kao i micelarna linija za posebno blago kupanje.
NIVEA Baby nudi sve što je potrebno za savršenu njegu bebine kože: kreme za posebne i univerzalne namjene, losion, ulje, puder, kako bi bebina koža ostala njegovana, meka i mirisna.
Posebno smo ponosni na NIVEA Baby Nasal Solution, fiziološku otopinu u praktičnim ampulicama, koja se pokazala kao velika pomoć svim roditeljima kada njihovi mališani imaju problema sa začepljenim nosićem.
U ovo izazovno vrijeme, svakako je potrebno posebno pomno pratiti tržište i potrebe potrošača. Tržište je osjetljivo i vrlo promjenjivo, ovisi o trenutačnim regulativama i restriktivnim mjerama. Najveći dio prodaje Baby kategorije odvija se kroz drogerije i hyper prodajne kanale.
Kada komuniciramo s roditeljima, trudimo se da uvijek budemo kreativni,
inovativni i skladu s brandom – nježni. U posljednje vrijeme fokusiramo se na digitalne kanale komunikacije i oglašavanja, jer su ti kanali uvijek dostupni i najbliži roditeljima. Statistike pokazuju da sve više mama, ne samo da provode mnogo vremena na društvenim mrežama i kupuju online za svoje bebe, nego i često traže savjete i podršku upravo putem tih kanala.
Također, naše vjerne potrošače svake godine iznenađujemo novim, preslatkim NIVEA Baby poklončićima koji su praktični, dugo se koriste i divna su uspomena mnogim generacijama.
Ovaj tekst izašao je u digitalnom izdanju 84. InStore magazina na str. 74.