Proizvodi za bebe koje dm nudi kupcima i pozornost koju pridajemo odabiru asortimana odraz su naše posvećenosti potrebama kupaca i u ovom segmentu. Naši kupci to prepoznaju, što se odražava i u količinskom i vrijednosnom porastu prodaje.
U kategoriji proizvoda za bebe ključ uspjeha nije česta izmjena ponude, već svijest o tome kako je lojalnost određenom brandu i proizvodu u ovom segmentu izrazito visoka.
U kategoriji proizvoda za bebe bilježimo značajniji porast prodaje pelena gaćica koje djetetu pružaju slobodu kretanja, a roditeljima pojednostavnjuju mijenjanje pelena koje zna biti poprilično izazovno. Kupci se sve češće odlučuju za prirodne i ekološke opcije – od eko pelena do prehrambenih proizvoda iz ekološkog uzgoja.
dm ima bogat asortiman eko prehrambenih proizvoda za bebe vlastitih marki dmBio i babylove te eko pelena vlastite marke babylove nature te kozmetike alverde koja je zastupljena i u kategoriji proizvoda za bebe.
U okviru programa dm active beauty kupci svaki mjesec mogu ostvariti višestruke bodove pri kupnji brojnih proizvoda iz asortimana za bebe, a koje realiziraju kroz uštede pri sljedećim kupnjama. dm uvijek želi biti podrška kupcima u svim životnim fazama, zato svim trudnicama osiguravamo poklon koji, između ostalog, uključuje i savjetnik za buduće roditelje te knjižicu s brojnim pogodnostima.
Za nove roditelje dm je pripremio i paket dobrodošlice koji sadrži sve što im treba za bezbrižnije prve dane s bebom, a jednom tjedno roditelji mogu saznati brojne korisne savjete za brigu o njihovim mališanima u našoj emisiji dm bebeceda.
Ovaj tekst je izašao u digitalnom izdanju 84. InStore magazina na str. 72.