Pročitajte intervju s OPG-om Vinković koji već duži niz godina surađuje s trgovačkim lancem Lidl.
Kada je započela vaša suradnja s Lidlom?
Naša suradnja s Lidlom traje već 15-ak godina. Lidl je zahtjevan kupac koji traži certifikate, visoku kvalitetu robe, točno prema deklariranim standardima i točne rokove isporuka u kamionima s kontroliranom atmosferom. Istovremeno, vrlo su točni i uredni platiše te poštuju sve međusobne dogovore. Uzevši sve u obzir, vrlo smo zadovoljni suradnjom, posebno kada se vide naši dobri rezultati.
Što sve imate u svom asortimanu?
U svom asortimanu nudimo: krumpir, žuti luk, ljubičasti luk, ljutiku, tikvu Butternut, tikvu Hokkaido i ciklu, a naši su proizvodi pakirani u suvremenu ambalažu. Od ove ćemo godine u ponudi imati i luk kozjak te batat.
Kako je pandemija koronavirusa utjecala na vaše poslovanje?
Naša je tvrtka tijekom pandemije bolesti COVID-19 neprekidno radila. Kako bismo zaštitili svoje radnike i plasirali proizvode vrhunske kvalitete, te kako bismo zadovoljili želje i potrebe kupaca, svakodnevno smo pratili upute stožera.
Lidl nam je bio velika podrška u ovoj teškoj situaciji. Poduzeli smo sve moguće mjere u suradnji s Lidlom kako bismo mogli kontinuirano opskrbljivati trgovine te kako bismo na tržište plasirali ispravne i sigurne proizvode.
Što se tiče prodajnih kanala, koristili smo i dalje koristimo samo Lidlove trgovine.
Najvažniji su nam naši vjerni kupci kojima moramo osigurati proizvode na policama trgovina, ali razmišljali smo i o internetskoj prodaji ako bi došlo do zatvaranja prodavaonica. Tijekom dosadašnjeg poslovanja, najveći izazov bio nam je COVID-19, ali smo unatoč tome uspjeli kontinuirano opskrbljivati prodavaonice svim proizvodima.