Zoran Škevin, izvršni direktor lanca opskrbe u Francku pokazuje nam kako se njihova kompanija dobro prilagodila novim uvjetima rada.
Kako ste se uhvatili u koštac s novonastalom situacijom oko koronavirusa?
Na samome početku prioritet nam je bio smanjivanje rizika od izloženosti i zaštita zdravlja i sigurnosti naših zaposlenika i naravno, osiguranje neometanog nastavka proizvodnje. Uveli smo sve preporučene preventivne mjere te dodatno ojačali higijenske standarde i protokole unutar cijele Franck grupe u skladu s preporukama nadležnih službi, a u ovome dijelu posebna pozornost posvećena je upravo proizvodnji
Kakva je potražnja za vašim proizvodima? Možete li uočiti neki trend?
Zbog povećane potražnje u trgovinama i web shopovima za proizvodima iz našeg asortimana koja je primjerice u ožujku u prosjeku bila veća za 50% u odnosu na isto razdoblje prošle godine, dodatno smo se prilagodili i reorganizirali poslovne procese kako bismo učinkovito zadovoljili sve potrebe tržišta, kako u Hrvatskoj tako i na ostalim tržištima regije i u tome smo bili uspješni. To se odnosilo na naše čajeve, mljevenu kavu te proizvode poput palente i grisa.
Unatoč tom zahtjevnom razdoblju, naš fokus kao i inače, ostao je usmjeren na osiguranje visokog standarda kvalitete naših proizvoda. Naime, ime Franck znači garanciju vrhunske kvalitete i to je vrijednost na kojoj je kompanija izgrađena te predstavlja okosnicu našega poslovanja.
Kako je trenutno organizirana vaša proizvodnja?
Osigurali smo neometanu proizvodnju u više smjena i po potrebi vikendima, a to je podrazumijevalo i dobru organizaciju cijelog poslovanja s fokusom na nabavu i transport sve potrebne sirovine i ambalaže i neometanu otpremu gotove robe. Kako smo i očekivali, u početku je bilo manjih operativnih poteškoća u transportu, no situacija se brzo normalizirala i sve ide prema planu.
Upravo zahvaljujući brzoj reakciji, nismo imali ozbiljnijih poteškoća koje bi utjecale na zastoje ili pomanjkanje naših proizvoda te smo u svakodnevnom kontaktu sa svim našim dobavljačima, a redovito pratimo i stanje u lukama preko kojih se dovozi sirova kava i sve ide prema planu.
Koju tehnologiju koristite i koliko ste se automatizirali?
Istaknuli bismo svakako i važnost robota koji odrađuju neke repetitivne ili fizički teške i potencijalno opasne zadatke. U Francku tako imamo visokoregalno automatizirano skladište gotovih proizvoda u kojem zbog visokog stupnja rizika i potencijalne opasnosti ne ulaze naši zaposlenici već su roboti, točnije automatski viličari, u potpunosti zaduženi za upravljanje robom. Time se ujedno olakšava i ubrzava logistika te distribucija. Ovakva dodatna automatizacija procesa u proizvodnji i skladištu pokazala se od velike je koristi i u ovoj izvanrednoj situaciji u kojoj se trenutno nalazimo, jer se dodatno smanjuje rizik od izloženosti te povećava sigurnost svih naših zaposlenika.
Za kraj, posebno bih istaknuo veliku predanost, entuzijazam i iznimnu stručnost koju su naši zaposlenici pokazali u ovoj situaciji što nam je samo potvrdilo da imamo izniman tim ljudi na koji smo posebno ponosni.
Izjave ostalih proizvođača pročitajte u kategoriji intervjui.