Pročitajte intervju s Darijom Pizent, direktoricom Upravljanja lancem opskrbe u Atlantic Grupi koja pokazuje rad velikih skladišnih prostora i funkcioniranje distribucijskih procesa ove velike kompaniji za vrijeme COVID-19.
Kako funkcionira rad vašeg dijela nadležnosti u vrijeme uvođenja novih sigurnosnih mjera?
Kad je riječ o logističkim operacijama u okviru distribucijske djelatnosti, također smo proveli niz mjera poput nadzora i evidencije svih ulaznih vozila prema uputama Nacionalnog stožera, izolirali smo prostor za sve vozače ulaznih isporuka s mobilnim sanitarnim čvorom te uveli sustav tehničke zaštite i osiguran izolirani kanal komunikacije između skladišnih operacija, vozača ulaznih isporuka i dostavljača bez direktnog kontakta.
Koji model rada je trenutno kod vas aktualan?
Za sve skladišne operacije u Hrvatskoj smo uveli novi model rada- 12-satni radni tjedan te podjelu na dva tima kako bi se u potpunosti eliminirali kontakti između rada grupa.
Imate li nešto dodatno za istaknuti, na što posebno stavljate naglasak?
Uz niz ostalih mjera, redovno dezinficiramo naše radne prostore, svim dostavljačima koji su zaposlenici Atlantic Grupe i vanjskim dostavljačima osigurana su sredstva za dezinfekciju ruku i kabine vozila, kao i maske i rukavice.
Izjave ostalih proizvođača pročitajte u kategoriji intervjui.