FMCG SUMMIT 2024
FORTE SOLAR

Proglašeni dobitnici Grand Prix, agencija godine Ideje X i najbolji oglašivač Ideje X

Hrvatska

17.04.2020

U danima kada su zdravlje i dobrobit svih od ključne važnosti, komunikacijska industrija iz svojih se domova osvrnula na najbolje projekte u protekloj godini te proglašenjem dobitnika ovogodišnje IdejeX potaknula inspiraciju i kreativnu izvrsnost koja pomaže u stvaranju boljega društva.

U večernjim satima 16. travnja održano je online proglašenje dobitnika IdejeX, nacionalnoga natjecanja u kreativnosti. Grand Prix ove su godine osvojili agencija Bruketa&Žinić&Grey te Radgonske gorice za projekt Untouched by Light – Svjetlom netaknuto. Agenciji Bruketa&Žinić&Grey te Radgonskim goricama pripala je i titula agencije odnosno oglašivača godine natjecanja IdejaX.

Među najboljih pet agencija IdejeX plasirali su se redom i Saatchi&Saatchi Croatia, Imago Ogilvy, BBDO Zagreb, McCann Zagreb.

Na IdejiX već se godinama uspješno natječu kako velike tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima za koje mogu osvojiti zlatna, srebrna i brončana priznanja, a ove godine iskazali su se sljedeći projekti.

U skupini kategorija Best on Market dobitnici zlatne IdejeX su:
Intersnack Adria i Imago Ogilvy za projekt Hrskanje koje pali u kategoriji Hrana
Radgonske gorice i Bruketa&Žinić&Grey za projekt Untouched by Light – Svjetlom netaknuto u kategoriji Alkoholna pića
Pipi Beverages i Imago Ogilvy za projekt Spomenik neisklesanom tijelu u kategoriji Bezalkoholna pića
Violeta i Saatchi&Saatchi Croatia za projekt Dual purpose for a higher purpose u kategoriji Trgovina i kućanstvo
BBDO Zagreb i IKEA za projekt Kod kuće je najbolje u kategoriji Trgovina i kućanstvo
A1 Hrvatska i Bruketa&Žinić&Grey za projekt A1 Lappsus u kategoriji Telekomunikacije
Wiener osiguranje Vienna Insurance Group i Señor za projekt Wiener. Osigurava vaš mir. u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge
• Hrvatski zavod za javno zdravstvo i Bruketa&Žinić&Grey za projekt Tko pije, taj plaća u kategoriji Društvene akcije.

Zlatno priznanje nagrade X u skupini Best of Ad-Making osvojili su:
A1 Hrvatska i Bruketa&Žinić&Grey za projekt A1 Lappsus u kategoriji Digital
Hrvatski Telekom i McCann Zagreb za projekt Unlimited u kategoriji Film
Radgonske gorice i Bruketa&Žinić&Grey za projekt Untouched by Light – Svjetlom netaknuto u kategoriji Dizajn.

U skupini kategorija Best on Market dobitnici srebrnih IdejaX nagrada su:
Latini. Taste local. i Studio Tumpić/Prenc za projekt Latini u kategoriji Hrana
Zagrebačka pivovara i BBDO Zagreb za projekt Teleportacija u kategoriji Alkoholna pića
Zagrebačka pivovara i BBDO Zagreb za projekt Zaštićene zakonom u kategoriji Alkoholna pića
Hrvatski Telekom i McCann Zagreb za projekt Unlimited u kategoriji Telekomunikacije
Iskon i Señor za projekt Prilika života u kategoriji Telekomunikacije
ERSTE bank i UTORAK za projekt Povratak u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge
Violeta i Saatchi&Saatchi Croatia za projekt WC papir ti može spasit dupe! u kategoriji Društvene akcije.

Srebrnu nagradu u Best of Ad-Making skupini kategorija osvojili su:
Jamnica Plus i Saatchi&Saatchi Croatia za projekt Duboko iznad svih u kategoriji Film
Honey Heaven i Design Bureau Izvorka Jurić za projekt Bee's Magic identitet proizvoda u kategoriji Dizajn.

Dobitnici brončanih nagrada u skupini Best on Market su:
Brachia i Design Bureau Izvorka Jurić za projekt Brachia KIDS u kategoriji Hrana
Jamnica Plus i Saatchi&Saatchi Croatia za projekt Duboko iznad svih u kategoriji Bezalkoholna pića
IKEA i BBDO Zagreb za projekt Fleka u kategoriji Trgovina i kućanstvo
Hrvatski Telekom i McCann Zagreb za projekt Điđi-Miđi u kategoriji Telekomunikacije
A1 Hrvatska i BBDO Zagreb za projekt Klizanje u kategoriji Telekomunikacije
Tele2 i Imago Ogilvy za projekt Poklon & Mir u kategoriji Telekomunikacije
Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost i Imago Ogilvy za projekt Paperless u kategoriji Društvene akcije
Ministarstvo zaštite okoliša i energetike i Studio Sonda za projekt Beskrajna čestitka u kategoriji Korporativne komunikacije
UTORAK za projekt Utorak Srijedom u kategoriji Razno.

Brončanu nagradu IdejaX u skupini Best of Ad-Making osvojili su:
Jamnica Plus i Saatchi&Saatchi Croatia za projekt Deepest Instagram Profile 2 u kategoriji Digital
ERSTE bank i UTORAK za projekt ERSTE Pobjeda u kategoriji Film
Njuškalo i Švicarska za projekt Predaj. Prodaj! u kategoriji Film
Violeta i Saatchi&Saatchi Croatia za projekt Dual purpose packaging u kategoriji Dizajn.

Komunikacijska industrija nastavlja dalje i dokazuje da kreativnost itekako mijenja svijet u kojem živimo, a kriznim razdobljima poput ovoga od ključne je važnosti sagledati najuspješnije projekte kako bi nas inspirirali na stvaranje ideja kojima ćemo oblikovati bolju budućnost. Proglašenje dobitnika nagrade Effie stoga pratite na Facebook stranici Dana komunikacija u petak 17. travnja u 21 sat.

Digitalna izložba radova IdejeX nalazi se na poveznici, a za više informacija posjetite službene stranice Dana komunikacija.