DR OETKER STUDENI
KERMAN

Dobrim marketinškim planom do uspješnog projekta

MPG

Analize

17.04.2018

Kako bismo osigurali uspješnost svakog projekta, kvalitetna priprema je veliki, nekad i najbitniji, dio posla.

MPG agencija godišnje realizira veliki broj projekata za klijente koji imaju različite zahtjeve i vizije. Svaki je projekt poseban i dinamičan na svoj način, no svi imaju ne što zajedničko – uspješan, pozitivan i mjer ljiv krajnji rezultat.

Kako bismo osigurali uspješnost svakog projekta, kvalitetna priprema je veliki, ne kad i najbitniji, dio posla te se proces odvija u nekoliko koraka.

1. korak – definiranje projektnog tima ovi sno o tipu i veličini projekta. Potrebna znanja, vještine, poznavanje alata i teh nika upravljanja projektom rijetko ima samo jedna osoba te se, ovisno o zahtje vima i specifičnostima projekta, okuplja projektni tim koji čine voditelj projekta i članovi tima.

2. korak – brainstorming cijelog tima i for miranje generalnih smjernica u kojima će se projekt razvijati.

3. korak – definiranje konkretnih ciljeva: što se želi postići marketinškim aktiv nostima u željenom razdoblju.

4. korak – marketinški plan (definiranje svih bitnih stavki kao što su kreativna rješenja, rokovi, jasno definirani zadaci za svakog člana tima, raspoloživi budžet, kratkoročni i dugoročni ciljevi, definiranje dobavljača, predviđanje potencijalnih problema koji se mogu pojaviti). Marketinški plan ukazuje na smjer djelovanja i aktivnosti koje su neopho dne za uspješan projekt. Pomoću njega lakše se definira ideja samog projekta, željeni cilj, planirana strategija i svaka marketinška radnja u koracima.

U svakom je planu potrebno postaviti jasne, realistične, logične i mjerljive ciljeve te ih povezati u cjelinu s fokusom na dugoročne strategije. Proces stvaranja marketinškog plana vrlo je jednostavan logičan slijed koraka kako bismo došli do najboljih rezultata. U praksi je riječ o nizu višefunkcionalnih aktivnosti koji ma se sažimaju sve informacije u kratak ali precizan plan.

Ovisno o zahtjevima klijenta, kompleks nosti projekta i ciljevima koji se žele po stići, razvijamo:

• manje marketinške planove neformalne strukture (taktičke prirode, projekti s kratkoročnijim planovima)

• detaljne i formalno strukturirane pla nove (strateške prirode, projekti s du goročnijim ciljevima).

5. korak – realizacija projekta: poduzima nje svih marketinških radnji koje su una prijed definirane planom. Izuzetno je bitno držati se svih zacrtanih aktivnosti na planirani način te u svakom trenutku imati maksimalnu kontrolu nad timom i realizacijom, pri čemu je ključna uloga voditelja tima. Svaki član ne mora znati u svakom trenutku što radi drugi član, no voditelj mora sve konce držati čvrsto u rukama za cijelo vrijeme trajanja projekta. Kvalitetna koordinacija voditelja i dobra organizacija unutar tima vrlo su važne u ovom koraku jer se ovdje stvara finalni proizvod.

6. korak – ocjena uspješnosti projekta vrlo je važan dio zatvaranja cijelog procesa. Osim ocjene tima, bitna je i povratna informacija s tržišta, kao i od klijenta. Dobrom analizom ostvarenih ciljeva stvaramo kvalitetnu bazu saznanja za sve naše buduće korake.

Dobrom pripremom, organizacijom, kvali tetnim kadrom, timskim radom, pametnim marketinškim planiranjem i dobrim pla nom trudimo se ostvariti svaki zahtjev na ših klijenata, izvući maksimum iz svakoga koraka te im omogućiti da se njihove ideje, ciljevi i vizije pretvore u stvarnost.

Svakom projektu na kojemu radimo prida jemo jednaku važnost, jer dobar rezultat i uspješan projekt vode ka zadovoljnom kli jentu, a zadovoljan klijent naša je glavna misija.