DR OETKER STUDENI
KERMAN

Brandovi koji se uspješno nose s nadolazećim izazovima i donose hrabre novitete

Intervju

11.03.2020

Katarina Ilić Hrgović, voditeljica izgradnje robne marke, Strateško poslovno područje Pića, Atlantic Grupa

Atlantic Grupa sa svojim brandovima pića Cedevita i Cockta djeluje u brzoj industriji gdje su trendovi uvijek jasni, a oni govore da je sve važnija kvaliteta onoga što se konzumira, i to bez odricanja od ugodnog okusa i zadovoljstva.

Naši su brandovi pića autentični – oni pružaju jedinstven doživljaj, ulijevaju sigurnost našim potrošačima, ali i uspješno se nose s nadolazećim izazovima i donose hrabre novitete.

Kako bismo bili još bolji i kvalitetniji, i u odnosu prema potrošačima, ali i B2B partnerima i trgovcima, imamo jasnu filozofiju – inoviramo na temelju ciljeva održivog rasta i razvoja, promoviramo one vrijednosti koje Cedevitu i Cocktu čine brandovima sa svrhom, uz nastojanje da učinimo naše okruženje boljim. Kontinuirano gradimo i njegujemo dugoročne odnose s kupcima i dobavljačima i nastojimo na tome da i oni zajedno s nama žive naše brandove.

U istraživanjima koja radimo, naši brandovi zauzimaju vodeće pozicije, kako u srcima potrošača, tako i na mjestu prodaje, gdje se odluke najčešće i donose. Bezalkoholna pića jedna su od kategorija u kojoj se jako puno investira u medije, o čemu govori velik broj oglašivača s impresivnim agressivity indeksima, ali mi ne igramo igru konkurenta, već imamo svoju strategiju i igru koja je relevantna potrošaču.

U današnjem okruženju primjećujemo da je upravo sam potrošač zapravo i najjači medij, zato je i on u centru svega što radimo. Zahvaljujući suvremenim tehnologijama, društvenim mrežama, forumima, danas nam je lako osluškivati što i kako žele. Važno nam je njihovo iskustvo s našim brandovima, želimo da se uz njih osjećaju dobro i da imaju samo pozitivna iskustva u konzumaciji.