DR OETKER STUDENI
KERMAN

Zadovoljstvo

Intervju

21.02.2020

Tihomir Kovač, direktor, Selektiva d.o.o.

Zadovoljstvo. Emocija koju možemo opisati na mnogo načina. Ne postoji jedna definicija zadovoljstva, no možemo reći da se postiže kad se uloži neki trud koji rezultira željenim rezultatom. Zadovoljstvo je usko povezano sa srećom, snažnom emocijom koja pozitivno utječe na naše živote.

Kad neka tvrtka uloži ogroman trud u proizvodnju nekog proizvoda, ona pri tome, osim što želi zadovoljiti osnovnu ljudsku potrebu, želi također pobuditi i osjećaj zadovoljstva kod svakog potrošača. Isto vrijedi i za pružatelje usluga jer nitko ne radi s namjerom da mu klijenti budu nezadovoljni, nego upravo obrnuto. Zadovoljstvo potrošača, naime, osigurava prihode. No koliko često uspijevamo pobuditi zadovoljstvo kod naših potrošača? Onako, da su baš zadovoljni i da su voljni i drugima preporučiti naš proizvod ili uslugu?

Neki bi možda na to pitanje odgovorili tako da ukažu na eventualne odlične prodajne rezultate ili učestalost korištenja neke usluge. Je li to zaista tako? Ili na te rezultate možda nešto više utječu parametri poput akcijskih prodaja, jak marketing i, općenito, snaga i tradicija branda? Kroz marketinške platforme Odabrale mame i Family choice nastojimo od samih potrošača dobiti ocjenu zadovoljstva i namjeru preporuke kako bismo skrenuli pozornost na uslugu ili proizvod koji su pronašli pravi put do srca potrošača. Volimo reći da vrhunskim proizvodima i uslugama dodajemo pozitivnu emociju na koju niti jedan potrošač ne ostaje ravnodušan. Riječ je o priznanjima koja potvrđuju da je uloženi trud ostvario odličan rezultat, ali isto tako i da su potrošači ujedno postali ambasadori branda koji ga preporučuju dalje. Ne postoji jača reklama od preporuke korisnika. Tada i proizvođači ili pružatelji usluga imaju razloga za zadovoljstvo jer je njihov trud ostvario odlične rezultate.

Upravo tako i naše zadovoljstvo proizlazi iz činjenice da smo u samo dvije godine izrasli u vjerodostojnu oznaku zadovoljstva potrošača te da smo proširili panel dodavši i tate i djecu. Stvorili smo tako novu marketinšku platformu zadovoljstva i preporuke. Zadovoljni krećemo u novu poslovnu godinu.

Također, svima želimo puno zadovoljstva. I preporuka.

Kroz marketinške platforme Odabrale mame i Family choice nastojimo od samih potrošača dobiti ocjenu zadovoljstva i namjeru preporuke kako bismo skrenuli pozornost na uslugu ili proizvod koji su pronašli pravi put do srca potrošača.