Održivost je duboko usađena u vrijednosti i poslovanje kompanije HEINEKEN Hrvatska. Na tom smo području predvodnici, a održivo poslovanje temelj je svih naših suradnji s partnerima i lokalnom zajednicom.
Naša se strategija održivosti naziva Stvaramo bolji svijet te predstavlja jedan od naših poslovnih prioriteta.
Strategija Stvaramo bolji svijet odnosi se na 6 ključnih područja koja obuhvaćaju zaštitu izvora vode, smanjenje emisije CO2, održivu nabavu, suradnju s lokalnom zajednicom, zagovaranje odgovorne konzumacije te promicanje zdravlja i sigurnosti na radu. Sve naše aktivnosti na navedenim područjima usklađujemo s UN-ovim ciljevima održivog razvoja ili ih razvijamo u posebne programe.
Zaštita okoliša i energetska učinkovitost visoko su nam na listi prioriteta. Što je više moguće želimo smanjiti utjecaj na prirodu, voditi računa o klimatskim promjenama te budućim generacijama osigurati zdravije mjesto za život.
Primjerice, uz korištenje HEP-ove električne energije iz obnovljivih izvora ZelEn i sâmi smo na krov našeg energetski učinkovitog, 2,5 milijuna eura vrijednog zelenog skladišta ugradili 1380 solarnih panela te tako počeli koristiti Sunčevu energiju u proizvodnji piva.
Zahvaljujući samo tome, smanjili smo ugljični otisak za 118,5 tona. LED rasvjeta zamijenila je halogenu rasvjetu u našoj pivovari, a korištenjem bioplina, koji nastaje kao nusproizvod prilikom pročišćavanja otpadnih voda, ostvarujemo dodatno povećanje udjela obnovljivih izvora. 43% manje vode trošimo za proizvodnju jedne litre piva u usporedbi s 2008. godinom, a 5% manje nego godinu prije – ponajviše zbog nove linije za punjenje koja zahtijeva manje vode te poboljšanja u samom procesu.
Emisiju CO2 smanjili smo za 25% u odnosu na prethodnu godinu te čak 67% u usporedbi s 2008. To smo ostvarili neprestanim tehnološkim unapređenjima i prelaskom na energiju dobivenu iz obnovljivih izvora.
Našu brigu o sigurnosti i inzistiranje na najvišim standardima zaštite na radu dokazuje i obilježavanje (sad već preko) 1000 dana bez nesreće u krugu pivovare. Pozitivan doprinos zajednici dajemo i sponzorstvima i donacijama te raznim lokalnim projektima. Neki od njih prerasli su granice lokalne zajednice.
Primjerice, jedan od važnijih projekata koje smo pokrenuli lokalno je projekt Za odgovorno odrastanje mladih, na koji smo izuzetno ponosni. Cilj projekta su edukacija roditelja i djece o štetnim posljedicama maloljetničke konzumacije alkohola te pružanje podrške u uspostavljanju dobre komunikacije između roditelja i djece. Od ove se godine projekt provodi na nacionalnoj razini uz podršku Ministarstva znanosti i obrazovanja.
Među stupovima naše strategije je i beskompromisno zagovaranje odgovorne konzumacije, 10% godišnjeg oglašivačkog budžeta branda Heineken usmjeravamo za promociju odgovorne konzumacije. I na taj način stvaramo dobar odnos s potrošačima, imamo brand kojem vjeruju.
Da je održivost integralan dio svega što radimo, dokazuju i brojne nagrade koje dobivamo iz godine u godinu. Shvaćamo ih kao potvrdu da smo odabrali ispravan put te da su vidljivi svi naši napori na povećanju kvalitete života, života zajednice te budućnosti našeg planeta.