Grupa Podravka od svog osnutka brojnim aktivnostima nastoji pridonijeti razvoju opće društvene zajednice te ulaže u znanost i obrazovanje, održivi razvoj, kulturu, umjetnost, sport te rado promiče korporativnu društvenu odgovornost.
Pritom, vodi se vrijednostima kojima je prožeta kultura kompanije: kreativnost, povjerenje, strast, inovativnost i izvrsnost te stoga s ponosom pruža podršku onim projektima u kojima pronalazi te istinske vrijednosti.
Temelj uspjeha i razvoja kompanije su odgovorni, kreativni i zadovoljni zaposlenici, spremni u svakom trenutku pružiti svoj doprinos za dobrobit kompanije te uložiti dodatan trud i vrijeme u postizanje iznadprosječnih rezultata. Grupa Podravka svojim pristupom poslovanju i zaposlenicima osigurava dinamično radno okruženje i mogućnost za profesionalni te osobni rast i razvoj. Aktivno podupire i provodi programe informiranja i savjetovanja o očuvanju zdravlja svojih zaposlenika, članova njihovih obitelji i lokalne zajednice. Uz trenutačne zaposlenike, Grupa Podravka odaje priznanje i svojim umirovljenicima koje okuplja jednom godišnje na tradicionalnom godišnjem susretu umirovljenika i zaposlenika s jubilarnim stažem.
U više od 70 godina uspješnog poslovanja Grupa Podravka izgradila je snažno povjerenje svojih potrošača, prije svega iznimnom kvalitetom svojih proizvoda te prateći trendove i potrebe potrošača. Njezino temeljno usmjerenje je proizvodnja visokokvalitetnih i zdravstveno ispravnih proizvoda temeljenih na dobroj proizvođačkoj praksi i na načelima upravljanja kvalitetom i sigurnosti hrane te brige o očuvanju okoliša.
Tijekom 2019. godine Podravka je provela aktivnosti i bila dijelom inicijativa u segmentu održivosti i u skladu s društveno odgovornim poslovanjem. Tako je izrađen nefinancijski izvještaj o održivom razvoju u skladu s GRI standardima za Grupu Podravka, kroz različite oblike informiranja, obrazovanja i savjetovanja osvještavani su zaposlenici i drugi dionici kroz suradnju s Hrvatskom gospodarskom komorom, Zajednicom za društveno odgovorno poslovanje, Hrvatskim poslovnim savjetom za održivi razvoj, Hrvatskom udrugom poslodavaca. Također, provedeni su društveno odgovorni projekti kao što je Lino višebojac koji u fokusu ima najmlađe dobne skupine, s ciljem promicanja sporta, zdravog života i zajedništva.
U svom budućem poslovanju, Grupa Podravka nastavit će ulagati u odnos sa svojim zaposlenicima i jačanje povjerenja potrošača prateći njihove želje i potrebe, kao i njegovati osjećaj za potrebe društvene zajednice u kojoj djeluje.