Upoznajmo govornika petog FMCG Retail Summita: Jean-Jacques Vandenheede, futurolog i stručnjak za retail trendove, Belgija
Nakon stjecanja diplome iz ekonomije Jean-Jacques započinje svoju karijeru u Nielsenu 1975. godine. Tada je surađivao s lokalnim i međunarodnim FMCG igračima, a s vremenom je napredovao i 1992. godine postaje Country Manager.
Belgijski trgovci 1994. godine prepoznali su njegov doprinos industriji te su mu dodijelili nagradu FEDIS. Prelaskom na europsku razinu postaje odgovoran za marketing proizvoda i usluga namijenjenih maloprodajnim trgovcima. To uključuje i predavanja na konferencijama i seminarima: CIES, PLMA, Eurocommerce, Forum potrošačkih dobara, ECR Europe i još mnogo njih. Proučavanje i analiziranje svijeta maloprodaje postali su strast koju ima i danas.
Na ovogodišnjem FMCG Retail Summitu Jean-Jacques govorit će o izazovima koje četvrta industrijska revolucija unosi u svijet maloprodaje. Maloprodaja nikada nije jednostavna, ona je hiperkonkurentna, a rukovoditelji u maloprodaji uvijek sjede na rubu svog sjedala. No, istodobno, maloprodajne tvrtke vrlo su tradicionalne, konzervativne i oklijevaju krenuti u avanturu u nepoznato.
Najveći izazov za trgovce na malo je diferencijacija. Umjesto širenja igrališta, svi teže prema njegovu središtu i nastoje biti sve za svakoga. Rezultat je hiper cijena i promotivna ovisnost. Četvrta industrijska revolucija stavlja pred izazov osnove maloprodajnog modela poslovanja. Za uspjeh u nadolazećem svijetu bit će potrebna hrabrost i avantura, najavio je Jean-Jacques Vandenheede.
Rezervirajte 22. listopada 2019. u Plaza Event Centru za peti FMCG Retail Summit koji će se baviti temom promjena i trendova u FMCG sektoru. Budite dio najiščekivanije specijalizirane FMCG konferencije!
Rana prijava : antonia@b2bmedia.org
Sve informacije o govornicima, programu, kotizacijama i sponzorskim paketima pronađite na webu.