DR OETKER STUDENI
KERMAN

Jeste li spremni za FMCG Retail Summit 2021.- Uniting the Retail World

#TogetherAgain

FMCG Retail Summit

13.09.2021

6. FMCG Retail Summit Zagreb vraća se na velika vrata. U Plaza Event Centru, 7. listopada , okupit će se predvodnici FMCG sektora koji će kroz četiri programska segmenta dobiti uvid u razmišljanja i potrebe modernog kupca, kao i strategije za osvajanje njihovih srca.

Prošlogodišnje izdanje zbog krize uzrokovane koronavirusom morali smo otkazati, a ove se godine vraćamo jači nego ikada, i to pod sloganom Uniting the Retail World.

TEME KONFERENCIJE

Think fast

Znanje je ključ uspjeha! Bez specifičnih znanja koja se mogu tržišno vrednovati, nema smisla ulaziti u poduzetništvo. Vlastito znanje uvijek se može nadograđivati, između ostaloga, i suradnjom s onima koji ga imaju. S druge strane, često je teško razumjeti kako se ponašaju kupci te kvalitetno izmjeriti uspješnost kampanja i odrediti temelj dobrog brandinga.

Donosimo priču domaćeg proizvođača koji uspijeva biti predvodnik niše duže od 20 godina, ali i empirijske dokaze o tome kako se kupci zaista ponašaju.

Keep pace with people

Politika postavljanja cijena oduvijek je bila najveći izvor profita. Međutim, pametna navigacija među ključnim javnostima važnija je nego ikada, a stvaranje doista privlačnog iskustva kupovine više nije opcionalno.

Saznajte koliko je komercijalna strategija vaše tvrtke sigurna u budućnosti te kako stvoriti zdravu strategiju branda koja će osigurati nezaboravno iskustvo kupovine.

What is new in Tech?

Proizvođači se moraju transformirati kako bi se nosili s promjenjivim zbivanjima na tržištu. Globalizacija, povećani regulatorni zahtjevi, e-trgovina i promjene u ponašanju potrošača motiviraju tvrtke da redefiniraju značenje riječi agilnost.

Poslušajte priče kompanija koje surađuju sa svjetskim divovima u svijetu retail rješenja te saznajte kako izgleda budućnost upravljanja tradicionalnim aspektima poslovanja.

Future is bright

Motivirati kupca na izvršavanje željene akcije, oduvijek je bilo izazovno. Kako na te izazove ispravno odgovoriti u virtualnom svijetu? Koje nas tehnike plasiranja proizvoda čekaju u budućnosti?

Kako nam je bilo 2019?

Pogledajte ovdje.

Pridružite nam se i saznajte kako će izgledati dizajn, prezentacija i plasman proizvoda u razdoblju koje dolazi.

Osiguraj svoju RANU KOTIZACIJU.