Ovogodišnja konferencija u Zagrebu ujedno je 18. FMCG Summit u regiji. Kad se zbroje sve FMCG konferencije koje InStore magazin organizira u Sloveniji, BiH, Srbiji i Makedoniji dolazi se do lijepih brojki – čak 29 konferencija, 11.150 posjetitelja, 737 sponzora i 361 govornika.
Četvrti po redu FMCG Summit Zagreb održan je 25. listopada u Plaza Event Centru. InStore magazin i ove je godine okupio više od 400 posjetitelja koji predstavljaju crème de la crème FMCG industrije. Samim time potvrđeno je kako je FMCG Summit zaista centralno mjesto za najnovije trendove i najbolje prakse iz FMCG sektora, kao i spona između trgovaca proizvođača i distributera.
U Hrvatskoj imamo velike potencijale za izvoz, kao i izvrsne brandove koji svoju priču grade desetljećima, stoga je toj gorućoj gospodarskoj temi posvećeno posebno mjesto. Sudionicima je pružena analiza stanja i potencijala domaće FMCG industrije, kao i trgovačkih trendova u centralnoj i istočnoj Europi. Također, predstavili su se i domaći pojedinci koji su izgradili zavidnu karijeru u globalnim kompanijama, a bilo je riječi i o velikim globalnim trgovcima koji pružaju priliku domaćim proizvođačima PL-a.
FMCG Summit tako je predstavio mnoge zanimljive teme i govornike među kojima su Marko Pipunić, predsjednik Uprave Žita d.o.o., Miodrag Borojević, CEO O'KEY-a, Rusija, Mirko Mrakužić, direktor dm-a, Hrvatska te Lana Zanne Latos, generalna direktorica P&G-a, Hrvatska i Slovenija.
Kao i svake godine, želimo da sudionici FMCG Summita sa sobom ponesu barem jednu novu ideju ili prodube barem jedan poslovni odnos. Samim time naša misija i cilj konferencije bit će ispunjeni, izjavila je Jelena Domović, urednica InStore magazina.
Oduševljenje konferencijom nisu krili ni brojni sudionici koji su s velikom pažnjom slušali govornike, ali i svojim pitanjima i iskrenim interesom sudjelovali u konstruktivnim raspravama.