25. međunarodni festival kreativnosti Golden Drum pod sloganom "Otkrivanje goriva nadahnuća" slavi svoju jubilarnu obljetnicu u društvu izuzetnih ljudi.
Jedan od njih je i David Pivk, koji se pridružio Nikeu u europskom sjedištu u Amsterdamu, gdje je proveo posljednjih 6 godina svoje karijere i radio s najvećim svjetskim sportašima pri stvaranju zanimljivih priča. Pridružit će mu se i Evgeny Primachenko, kreativni direktor u Wieden + Kennedy Amsterdamu.
25. obljetnicu obilježit će izniman kongresni program, a među govornicima možemo istaknuti i Barryija Wacksmana, EVP-a i generalnog stratega za R / GA iz New Yorka. Sudionici će imati priliku slušati i Maria Milushevu, člana žirija WHAT.
Na tri festivalska dana u Portorožu, sudionici će susresti vrhunske stručnjake koji mogu najviše podijeliti o potrazi za nadahnućem, a među njima su i Jan Jelle de Boer, kreativni strateg, MediaMonks, Nizozemska, Sir John Hegarty, osnivač Bartle Bogle Hegarty, UK, Justin Billingsley, izvršni direktor, Publicis Emil, UK, Stephan Loerke, glavni izvršni direktor, Svjetska federacija oglašavača, Belgija, Martina Olbertova, osnivačica i glavni službenik značenja, UK / Češka, Mailine Swildens, direktor, ZOO EMEA, Francuska i još mnoge druge.
Piran - Tartinin grad
Mladi stvaraoci mlađi od 30 godina mogu sudjelovati u tradicionalnom natjecanju mladih bubnjara za najbolji i najkreativniji plakat s motivom i sloganom koji će ojačati vidljivost Pirana kao Tartinijevog grada. Pozivom na natječaj Grad Piran želi istaknuti da je grad sam po sebi muzej, a u povijesti je snažno obilježena prisutnost Tartinija.
Bubnjar koji će plakati najviše odgovarati uvjetima i uhvatiti šarm Pirana, dobit će nagradu od 3.000 eura od grada Pirana i jednu punu prijavu za Festival Golden Drum 2019. Prijave za natječaj moraju biti predane do 10. rujna 2018. godine.