Agencija MSL treću godinu za redom postala je ekskluzivni partner 25. Golden Drum Festivala, jednog od najistaknutijih europskih kreativnih natjecanja.
MSL-ova mreža agencija bit će odgovorna za obavljanje sveobuhvatnih komunikacijskih aktivnosti na 17 tržišta srednje i istočne Europe - Austriji, Bugarskoj, Hrvatskoj, Češkoj, Finskoj, Grčkoj, Mađarskoj, Italiji, Španjolskoj, Portugalu, Rusiji, Rumunjskoj, Srbiji, Turskoj, Ukrajini i Ujedinjenom Kraljevstvu. MSL će surađivati s partnerskim agencijama i lokalnim uredima Publicis Groupe tijekom rada na ovom projektu. Iskustvo stečeno prethodnim izdanjima Golden Drum festivala omogućit će još učinkovitije provođenje promotivnih aktivnosti za srebrni jubilej festivala.
Pokretanje odnosa s medijima i komunikacija putem društvenih medija samo su neke od širokih promotivnih aktivnosti koje MSL provodi za festival Golden Drum.
Golden Drum festival nadahnjuje vodeće svjetske kreativce i omogućuje sudionicima festivala svjež pogled na globalna pitanja. To im pruža priliku slušati nadahnjujuće govornike - ne samo osobe iz kreativnih i marketinških komunikacijskih industrija, već iz mnogih drugih područja i specijalnosti - međunarodno priznati umjetnici, glazbenici, filozofi, poslovni stručnjaci i drugi otvoreno dijele svoje znanja, iskustava i kreativnost.
Festival okuplja više od 42 000 profesionalaca iz više od 40 zemalja i okuplja preko 900 stručnjaka iz različitih industrija svake godine. 25. izdanje Festivala Golden Drum, održat će se od 17. do 19. listopada 2018. godine u Portorožu u Sloveniji.
Da biste saznali više o festivalu Golden Drum, posjetite www.goldendrum.com.