Na 31. Slovenskom festivalu oglašavanja održanom u Portorožu, Mercator je osvojio titulu Oglašivač godine 2021.
„Mercator povezuje pojedinca i društvo, lokalno i regionalno, umjetnost i sport – više od 70 godina. Sve se to odražava u nagradi koju smo osvojili temeljem našeg inovativnog i kreativnog marketinškog pristupa. Izuzetno angažiran timski rad i kreativne snage pojedinca, tradicija izvrsnosti, inspiracija od umjetnosti do sporta, sve je to ugrađeno u ovaj uspjeh“, rekao je predsjednik Uprave Mercatora Tomislav Čizmić pri preuzimanju nagrade.
Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica marketinga i razvoja Grupe Mercator je istaknula kako je priznanje za najbolja rješenja marketinške komunikacije ujedno i nagrada za sve zaposlenike Mercatora.
Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica marketinških komunikacija u Mercatoru, naglasila je kako strateško upravljanje brendom zahtijeva iznimno ulaganje u istraživanje, profesionalni razvoj i izvrsno upravljanje projektima. Također, istaknula je kako je glavni cilj marketinške komunikacije Mercatora rast tržišnog udjela, povjerenja i imidža, ali i podrška digitalnoj transformaciji i digitalizaciji prodajnih kanala.
Kristina Gregorc, direktorica digitalne komunikacije, razvoja i internetske prodaje rekla je kako je Mercator je prije 20 godina pokrenuo internetsku trgovinu te time i trend stalne inovacije te uspješnog preplitanja trgovačke ponude i kvalitetnog vlastitog sadržaja.
U području marketinške komunikacije Mercator surađuje s agencijom Herman & partneri iz koje poručuju kako je ključ uspjeha u partnerskoj suradnji i razumijevanju misije i vizije razvoja te izvrsnosti u upravljanju projektima.
Mercator je na Slovenskom oglašivačkom festivalu također osvojio stručni žiri vlastitim kvalitetnim sadržajem te neovisnim robnim markama i aktivacijama, uključujući My Brands, M Neighbourhood, We Have Home, MTikTok Academy i Little Boss.