Hibernacija i čekanje da se život vrati tamo gdje je stao prije gotovo dvije godine je završilo. Iako izazovno i nepredvidivo, vrijeme u kojem je pandemija doslovno sve zaustavila, bilo je i vrijeme velikih mogućnosti, učenja i prilagodbe.
“Show must go on“ itekako je vrijedila za one iz kreativne i event industrije jer život možda i jest stao, ali valjalo je pronaći nove puteve i veze od brendova do njihovih potrošača te opstati u okruženju s nebrojenim marketinškim i prodajnim izazovima. Tvrtka MPG, kao predvodnik iskustvenog marketinga u regiji, ovih dana obilježava velikih 25 godina poslovanja, a u slavljeničkoj godini najavljuje povratak najvećih live događanja kao i potpuno nova iskustva i doživljaje, temeljenih na inovacijama i bogatom iskustvu te prilagođenih svim izazovima novog desetljeća.
MPG je svoju priču započeo 1997. godine, a danas je riječ o vodećoj agenciji za prodaju i marketing u jugoistočnoj Europi. Svoje usluge pruža u 8 zemalja, a ima više od 500 stalnih zaposlenika, preko 4000 tisuće povremenih zaposlenika, s uredima u Zagrebu, Ljubljani, Beogradu i Skopju te su član snažne europske mreže neovisnih agencija SSI-ja. Ne želeći biti prosječni, krenuli su odvažno od samog starta, kreirajući za svoje klijente jedinstvene strategije i usluge, osmišljavajući sve od početka do kraja, a potom to isto implementirajući u nesvakidašnja iskustva i priče. Kroz zadnjih 25 godina, malim su koracima radili na razvijanju filozofije iza koje uvijek stoje ljudi i trenuci koji se pamte.
Suradnja s više od 250 multinacionalnih brandova, brojna live događanja, festivali, koncerti, sportska događanja, maloprodajni i digitalni marketing, samo su dio bogatog portfelja ove uspješne agencije koja se posebice profilirala kad je riječ o iskustvenom marketingu i organizaciji raznih događanja. A onda je stigla pandemija. Vrijeme u kojem su nestajale stare, a nastajale nove navike te vrijeme u kojemu je trebalo poslati snažnu poruku. Kreativne snage MPG-a postale su još kreativnije, a izazovi su postajali nove prilike koje su rezultirale uvođenjem novih tehnologija te prilagodbom i realizacijom projekata koji predstavljaju svojevrsnu budućnost marketinga.
“25 godina se trudimo stvarati ideje koje su inovativne i mjerljive te slijedimo nove projekte koji su nam izazovni i koji ne poznaju granice. Mi stvaramo razloge i inspirativne trenutke koji finalno vode do odluke o kupovini proizvoda ili usluge te radimo tu emotivnu konekciju s određenim brendom. Trudimo se kreirati razloge zašto ljudi odlučuju kupiti određeni proizvod ili usluge. Tektonske promjene u načinu poslovanja uzrokovane pandemijom bile su nevjerojatan izazov za sve nas u globalnoj live industriji. Ponosan sam da je MPG, usprkos svemu, uspio zadržati većinu svojih radnika. To nam je bio prioritet jer smo oduvijek ulagali u ljude, u naše zaposlenike, najveće bogatstvo koje ova tvrtka ima. Posebno sam sretan što upravo u slavljeničkoj godini možemo najaviti povratak našeg najvećeg događanja, festivala ULTRA Europe, koji se nakon dvije godine vraća u Split. Naša su želja, misija i vizija stvarati emocije i neponovljiva iskustva, a sretni smo što se napokon možemo vratiti onome što radimo najbolje, a to je činiti ljude sretnima“, – izjavio je Joe Bašić, CEO i osnivač tvrtke MPG.
ULTRA Europe najveće je međunarodno događanje u regiji, a nakon dvije godine pauze ponovno će otvoriti vrata više od 100 tisuća posjetitelja. Koliko su ljudi željni live događanja govori i podatak da je već prodano 20 000 ulaznica, a otišle su u više od 90 zemalja svijeta. Riječ je o događanju koje Hrvatskoj stvara milijardu kuna dodatne potrošnje te više od 35 milijuna eura marketinške vrijednosti što donosi veliku i pozitivnu promociju festivala, Splita i Hrvatske kao destinacije. MPG, kao organizator festivala, iskoristio je pauzu kako bi za osmo izdanje svojim posjetiteljima ponudio još posebnije glazbeno i produkcijsko iskustvo.
Bez obzira na to tko je klijent, cilj tima ljudi koji stoje iza MPG-a oduvijek je bio isti – stvoriti priču, iskustvo, aktivaciju ili događanje koje će ljudima na drugačiji način predstaviti proizvod i povezati ga s emocijom. Riječ je, naime, o beskonačnom broju emocija koje je ova agencija osigurala kroz sve ove godine, a ono što im je pomoglo raditi i opstati u gotovo nemogućim uvjetima je neprestano pomicanje granica i prilagodba u svim formatima poslovanja, virtualnom svijetu, uživo ili pak hibridnom okruženju.
“Neke prakse koje je pandemija donijela pokazale su se jako dobre i funkcionalne te smo ih zadržali, čime smo otvorili jedan potpuno novi svijet u poslovanju. Jako smo se brzo transformirali i prilagodili okolnostima, od prelaska s live do virtualnih događanja ili konferencija te smo se i dalje trudili pomicati granice i postavljati standarde u pristupu te poslovanju putem strategija koje smo kreirali. Radeći mobilne, roadshow evente u kontroliranim uvjetima, virtualne evente kojima smo pridodali ključne trenutke koji su ipak bili uživo, trudili smo se stvoriti nezaboravna iskustva te postići osjećaj povezanosti i zajedništva, u vrijeme kada je ono bilo teško ostvarivo. To je napravilo veliku razliku“, – izjavila je Illeana Cesarec, članica Uprave i direktorica LIVE marketinga tvrtke MPG te dodaje kako je upravo sad pravi trenutak za još veće poslovne iskorake: “Ljudi su se promijenili, svijet se promijenio i bez obzira govorimo li o novom normalnom ili povratku na staro normalno, to svakako ne znači i povratak starim poslovnim strategijama i strukturama. Puno smo toga naučili i pred nama je zaista uzbudljivo vrijeme u kojem imamo mogućnost implementirati veliko iskustvo i vještine koje nas je obogatilo tijekom ovih 25 godina poslovanja, ali i voditi računa o svemu onome što smo naučili u zadnje dvije godine.“
Digitalne tehnologije premostile su jaz izoliranosti i stvorile nove navike komuniciranja, ali nisu mogle zamijeniti live iskustvo. Osjećaj povezanosti i pripadnosti zajednici, samo iskustvo te dodatni sadržaji, koji su posebice važni milenijalcima i novoj generaciji, glavni su putokaz u kreiranju live priča te stvaranju emocija koje povezuju brendove i njihove potrošače. A svojim inovacijama, iskustvom te odvažnim i inspirativnim poslovnim rješenjima, MPG započinje novo poglavlje u industriji live doživljaja te i dalje nastavlja pomicati granice mogućeg.