DR OETKER STUDENI
KERMAN

WEBINAR: Novosti za rješavanje reklamacija + besplatna analiza web stranice po osnovnim točkama

AKTUALNO

Događaji

08.03.2022

U siječnju su stupile na snagu značajne izmjene propisa koje se odnose na reklamacijski postupak za poduzetnike koji podaju robu i usluge potrošačima. Dosta izmjena idu u korist poduzetnika i omogućava poduzetnicima bolji položaj u reklamacijskom postupku. Vision Compliance se pobrinuo da budete pravovremeno informirani uz posloženo poslovanje.

Cilj je ovog seminara praktično i sistematično obrazložiti obveze trgovca u odnosu na potrošača, od samog prvog kontakta s potrošačem do prava trgovca po pitanju odbijanja reklamacije.

Bavit ćemo se formom odgovora na prigovor potrošača, situacijama u kojima se ćete moći odbiti zamjenu i popravak robe, te Vas upozoriti na posljedice i troškove nepoštene poslovne prakse, primjere iz prakse trgovaca i iskustva s nadzornim tijelima, poručuju iz Vision Compliancea.

Datum održavanja: 15.03.2022. (utorak)
Vrijeme održavanja: od 10:00 do 13:00 sati
Lokacija: Online
Kotizacija: 2.000 kn + PDV, po sudioniku.

Napomena: Cijena uključuje pregledavanje snimke u trajanju od 7 dana i radne materijale za webinar + besplatnu analizu web stranice po osnovnim točkama

Prijavite se putem ove poveznice.

Što ćete saznati na webinaru?

• Na koje sve načine morate omogućiti podnošenje prigovora potrošačima
• Kako ispravno komunicirati s potrošačem
• Kako ispravno odgovoriti na prigovor potrošača
• Kada trebate odbiti prigovor potrošača
• Kako izbjeći greške u oglašavanju i kazne koje ih prate
• Odgovore kako se nositi sa izazovima u maloprodaji i u vođenju korisničke službe
• U kojem slučaju možete odbiti i popravak i zamjenu proizvoda
• Kada možete izbjeći povrat novca
• Koje su obveze u pogledu zaštite osobnih podataka potrošača
• Kojim pravnim mehanizmima ćete izbjeći kazne od 4% prometa poslovanja
• Saznati ćete kako izgledaju ugovori s kojima se štitite u odnosu na dobavljače

Webinar je namijenjen:

Djelatnicima korisničke službe, djelatnicima call centra, djelatnicima marketinga i prodaje, djelatnicima ljekarni i specijalističkih prodavaonica, djelatnicima autokuća, voditeljima i djelatnicima prodaje robe široke potrošnje, djelatnicima teleoperatora, voditeljima webshopova, voditeljima maloprodaje i drugim poduzetnicima koji prodaju robu i usluge potrošačima, obrtnicima, turističkim i hotelijerskim djelatnicima, vlasnicima i direktorima u tvrtkama koje nude robu ili usluge klijentima, svima koji rade sa kupcima i sudjeluju u komunikaciji s korisnicima usluga i proizvoda.

Predavačice upoznajte ovdje.

Pronađite druge edukacije na poveznici.