DR OETKER STUDENI
KERMAN

Nestlé Srbija postaje dio južnog i istočnog europskog tržišta

Regija

12.01.2022

Kompanija Nestlé kreirala je tržište južne i istočne Europe (SEEM) i imenovala Alesandra Zanelija za direktora tržišta od 1. siječnja 2022. godine.

Novo tržište sada čine regija Adriatika (Srbija, Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Slovenija, Severna Makedonija i Crna Gora), Rumunjska, Bugarska, Ukrajina i Moldavija. Ova odluka je donesena u okviru transformacije poslovanja kompanije i prilika je da se da se pokrene profitabilan rast u svim kategorijama, uz razvoj ljudi i pet lokalnih čvorišta – Beograd, Bukurešt, Sofija, Zagreb i Kijev. Novo tržište pokrivat će oko 8.000 zaposlenih i 5 tvornica.

foto: Alesandro Zaneli

Veoma sam sretan i zahvalan na prilici da budem dio ovog puta transformacije, kako bismo proširili naše snage i još brže iskoristili poslovne prilike. Transformirat ćemo našu tržišnu strukturu u format koji će nam omogućiti da postignemo najsmjelije ciljeve, da imamo ambiciozne rezultate i pobjedimo u svakoj kategoriji i u svim geografskim oblastima. Naš cilj je da učinimo našu organizaciju jačom i agilnijom, sa snažnim fokusom na ljude i potrošače, kao i da nastavimo naše regenerativno putovanje, istaknuo je Alesandro Zaneli, direktor kompanije Nestlé za tržište južne i istočne Europe.

Alesandro se pridružio Nestlé Grupi u Italiji 1996. godine kao brand menadžer i proveo je više od 20 godina u sektoru za brigu o kućnim ljubimcima, napredujući od direktora marketinga za centralnu Europu do pozicija generalnog direktora poslovanja u Mađarskoj, a potom i u Nizozemskoj, sve do svoje nominacije za izvršnog direktora Nestlé Purina Petcare za istočne regije 2012. godine, sa sjedištem u Moskvi.

foto: SEEM region

U toku 2019. godine imenovan je za direktora tržišta Nestlé Ukrajina i Moldavija. U ovoj ulozi, Alesandro je pokazao ogromnu otpornost i hrabrost, noseći se s višestrukim izazovima i pokrenuvši veoma važne promjene u Ukrajini kako bi poboljšao rezultate i organizacijsku strukturu, ističu iz Nestlé-a.

Alesandro pozitivno razmišlja, ima sposobnost da ujedini tim, odličnu agilnost, komunikacijske i druge vještine. Također ima sposobnost ostati fokusiran na rezultate, energičan i otporan, kao i da inspirira timove da traže rješenja iznutra, ohrabrujući pojedince da preuzmu zadatke, prate napredak i podučavaju, navodi se u priopćenju kompanije.

Zaneli je pohađao Londonsku poslovnu školu i Međunarodni institut za razvoj menadžmenta, a govori talijanski, engleski, francuski i španjolski.

izvor: InStore
foto: Nestlé