Pridružite nam se 10.12.2021. u 9 sati, hotel DoubleTree By Hilton Zagreb, Ulica Grada Vukovara 269A, dvorana Mimosa, Poslovno planiranje u lancu opskrbe – inovativan i cjeloviti proces kroz primjere iz prakse u organizaciji SAP-a.
Tražimo odgovor na aktualno pitanje kako umanjiti rizike i pripremiti poduzeće da bude za što konkurentnije na tržištu? Sa SAP integriranim poslovnim planiranjem (SAP IBP), korisnik ima mogućnost udružiti sve odjele uključene u S&OP (Sales & Operational Planning) proces i poboljšati točnost prognoza, smanjiti troškove postojećih zaliha, povećati takozvani "Service level" potrošača te povećati produktivnost planiranja.
Od postojećeg stanja gdje se planiranje radi u pojedinačnim odjelima koje nije najefikasnije, dolazimo do fleksibilne platforme, gdje svi rade na istim podacima s ciljem cjelovitog poslovnog planiranja u opskrbnom lancu.
Agenda
9:00 – 9:30 Kava dobrodošlice
9:30 – 10:00 SAP Planiranje – Gregor Lončar, Customer Advisory SAP
Pogled SAP-a na proces planiranja u opskrbnom lancu
SAP platforma za poslovno planiranje
10:00 – 10:45 Predstavljanje projekta poslovnog planiranja kod korisnika, Wojciech Szczepkowski, RS-Group Poland i Jason Polić, KING-ICT,
Best Practices projekta planiranja kod korisnika od početka do kraja
Business Benefits projekta
Organizacija i vođenje projekta
DEMO platforme za poslovno planiranje
10:45 – 11:00 Pitanja i odgovori
11:00 – 12.00 Networking uz ručak
Parking je dostupan u garaži na etažama -4 i -5, po cijeni od 8 HRK po satu.
S obzirom na epidemiološku situaciju i planirani broj uzvanika, sudjelovanje na konferenciji bit će moguće isključivo uz predočenje EU digitalne COVID potvrde o cijepljenju, testiranju i /ili preboljenju bolesti COVID-19.
Ovdje možete naći LinkedIn event.