DR OETKER STUDENI
KERMAN

PRIJAVITE SE NA WEBINAR: Crna lista grešaka u oglašavanju za Black Friday

EDUKACIJA

Događaji

05.11.2021

Budite korak ispred svoje konkurencije! Djelatnici ste marketinga i prodaje, djelatnici ljekarni i specijalističkih prodavaonica, voditelji i djelatnici prodaje robe široke potrošnje, voditelji webshopova, voditelji maloprodaje i drugi poduzetnici koji prodaju robu i usluge potrošačima, obrtnicima, radite s kupcima i sudjelujete u komunikaciji s korisnicima usluga i proizvoda? Pronašli ste edukaciju za sebe!

INFORMACIJE:

Datum održavanja: 11. studenog 2021. (četvrtak)

Vrijeme održavanja: od 10:00 do 13:00 sati (+ odgovori na pitanja)

Lokacija: Online

Kotizacija: 700 kn + 25% PDV, po sudioniku. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz iste tvrtke plaća kotizaciju s 10% popusta.

NAPOMENA: Ako ne stignete sudjelovati na webinaru, možete zatražiti snimku po cijeni 700 kn + PDV

Ovdje se prijavite na seminar i upoznajte predavače.

O edukaciji

Svi dobro znamo da je posljednji petak u studenom rezerviran za provođenje akcijske prodaje odnosno Black Friday, trgovci pogotovo. Prije najzaposlenijeg razdoblja u godini, pripremite se na vrijeme za ispravno oglašavanje i provođenje te akcijske prodaje.

Važno je uskladiti oglašavanje i provođenje akcijske prodaje s propisima koji ih reguliraju. Na webinaru ćete saznati koje su najčešće greške u oglašavanju i kako se zaštiti od kazni nadzornih tijela, na koja pravila o provođenju akcijske prodaje trebate posebno obratiti pažnju.

Objasnit ćemo i kako se ograditi od greške u prikazu cijene u webshopu te kada možete odbiti popravak i zamjenu proizvoda. Pripremit ćemo vas za uspješno provođenje akcijske prodaje i pokazati vam alate kojima se možete zaštiti od najčešćih grešaka i potencijalnih kazni nadzornih tijela, s aspekta prava potrošača i GDPR-a.

Što ćete saznati na webinaru?

• Pravila o provođenju akcijskih prodaja
• Koje greške marketinga mogu dovesti do kažnjavanja
• Kako izbjeći kazne za greške u oglašavanju
• Kako se ograditi kad dođe do greške u prikazu cijene na webshopu
• Kada možete odbiti i popravak i zamjenu proizvoda a kada ste dužni izvršiti povrat novca
• Kako izbjeći naknadu štete za nepoštenu poslovnu praksu
• Kako izbjeći kazne inspekcije, iako ste počinili prekršaj

O samoj kompaniji i njihovim klijentima možeš saznati više ovdje.