FMCG SUMMIT 2024
FORTE SOLAR

U jednom danu dobit ćete cjelokupan uvid u svoje poslovanje!

Radionica kontrolinga ALTIUS SAVJETOVANJA

Događaji

28.10.2021

Kontroling prodaje, kupaca, zaliha i dobavljača – kroz studije slučaja i modele

Na radionici 29. listopada (Zagreb i online) proći ćete kroz studije slučaja i modele koji će vam pomoći da upravljanje prodajom, kupcima, zalihama i dobavljačima podignete na višu razinu.

Prijava

Svoje mjesto možete rezervirati ovdje, a više informacija možeš naći ovdje.

Svaki polaznik dobit će Altiusov certifikat.

Cijena: 1.300,00 kn - 10 % popusta s INSTOR1001 KODOM + pdv.

Rečenica koju često čujemo glasi: Kako je moguće da imamo toliko prometa (prihoda), a nemamo dobiti? To samo dokazuje da nije važno samo prodavati, već da je još važnije profitabilno prodavati! Zato nije nevažno što prodajemo, a što nam ostaje na zalihi.

Jeste li znali da u ukupnim troškovima poduzeća, troškovi prodane robe zauzimaju visoki postotak udjela kod poduzeća koja se bave trgovinom, a troškovi sirovina i materijala kod poduzeća koja se bave proizvodnjom?

Zbog svega navedenog poduzeća trebaju imati jasnu politiku upravljanja i kontrolerskog praćenje kupaca i prodaje te zaliha i dobavljača, jer kroz nju upravljaju i svojim poslovnim rezultatom.

Teme radionice:

Kontroling prodaje i kupaca

• strukturiranje, segmentiranje i ocjenjivanje kupaca
• kontroling prodajnih kanala
ABC analiza prodaje - Paretovo pravilo
• kreiranje kontribucijskih računa uspješnosti kupaca
poslovna poluga - upravljanje troškovima u prodaji
• modeli za utvrđivanje rentabilnost kupaca i rentabilnost prodaje
• različiti prodajni uvjeti i njihov utjecaj na rezultat
• analiza promjene cijena i monitoring kupaca
• nenaplaćena potraživanja i njihovi troškovi
• pokazatelji i njihova važnost za ključne kupce - rentabilnost, koeficijent obrtaja, likvidnost, zaduženost

Kontroling zaliha i dobavljača

• strukturiranje, segmentiranje i strukturiranje zaliha – stablo zaliha
KO po grupama proizvoda i njegov utjecaj na rentabilnost
BGC matrica proizvoda - instrument za upravljanje zalihama
• odnos zaliha i poslovne strategije poduzeća
cash gap i kako zalihe utječu na njega?
ABC/XYZ analiza zaliha
• Strukturiranje, segmentacija i ocjenjivanje dobavljača
Kraljičeva matrica u upravljanje nabavom i dobavljačima

U VIDEU će vas dr.sc. Andreja Švigir više upoznati s ovom temom:

- Direktorima prodaje i nabave
- Direktorima Supply Chaina

Ovdje možeš pročitati iskustva zadovoljnih polaznika Altius savjetovanje kontroling radionica.