6. FMCG Retail Summit održat će se 7. listopada 2021. u LIVE formatu u Plaza Event Centru.
Ove godine imat ćete priliku poslušati Damjana Gebera, osnivača i kreativnog direktora Brigade.
O Damjanu:
Damjan Geber je osnivač i kreativni direktor agencije Brigada sa sjedištem u Zagrebu.
Diplomirao je arhitekturu na Sveučilištu u Zagrebu 2006. godine te je nastavio školovanje na području prostornih komunikacija i korisničkog iskustva u Tokiju, Delftu i Tel Avivu.
Tijekom više od 15 godina profesionalnog iskustva, Damjan se specijalizirao za različite aspekte komunikacije kroz iskustveni dizajn interijera te psihologiju branda i potrošača.
Zajedno s timom arhitekata, dizajnera i konzultanata za maloprodaju, Damjan je stvorio više od 200 trgovina, ureda i izložbenog prostora za velike regionalne i međunarodne klijente.
Pod Damjanovim kreativnim i poslovnim smjerom, Brigada je postala najnagrađivanija hrvatska agencija koja spaja arhitekturu, dizajn i komunikaciju.
Između ostalih ‘Adris - paviljon koji svijetli u mraku’ osvojio je međunarodne nagrade Red Dot, Ideja X i Silver Drum, Izložba ‘Kultura pušenja’ u Gliptoteci Zagreb bila je finalist nagrade World Interior News Award i Bernardo Bernardi te je također osvojila Red Dot. 2018. godine za projekt ‘Croatia je Hrvatska - povijest pišemo sami’ osvojili su niz međunarodnih nagrada od kojih je najznačajnija nagrada International Interior Design Association za najbolji interijer na svijetu u kategoriji muzeja, prestižni German Design award i treći Red Dot te su po prvi put predstavljali jedan hrvatski studio za dizajn interijera u finalu WAF (Svjetski festival arhitekture) u Amsterdamu.
Posljednja u nizu nagrada je BigSEE Interior Design Award – Grand Prix za prostorni koncept i dizajn postava izložbe „Jedna hrvatska priča“, što je ujedno prva Grand Prix nagrada za Hrvatsku u kategoriji dizajna interijera.
O čemu će pričati na konferenciji?
In memoriam fizičkim trgovinama
Online iskustvo svega pa tako i kupovine preuzima naše svakodnevne navike. Sve više se ulaže u web trgovine, a sve manje u one fizičke. Ima li uopće nade za njih? Hoćemo li ih pokopati? Ili ćemo učiniti nešto da ih oživimo i vratimo im staru slavu?
Fizičke trgovine su itekako važne, jer je doživljaj i iskustvo kupovine u njima nešto čega se ne želimo tako olako odreći. Zato je važno brinuti o strateškom promišljanju koncepta trgovine, dizajnu i kreiranju doživljaja u prostoru.
Svoja iskustva i rješenja želimo podijeliti s retailerima uz poruku: „Živjele trgovine!“
Pridružite nam se i saznajte kako će izgledati dizajn, prezentacija i plasman proizvoda u razdoblju koje dolazi.
Zauzmi svoje mjesto, a podsjećamo te kako uz još barem dvoje kolega u prijavi dobivaš 15% popusta.
Upoznaj svoju kompaniju s ovim razlozima i pridružite se mreži uspješnih povezanih profesionalaca.
Konferencija će se održati u skladu s trenutnim epidemiološkim mjerama.