Agencija New Moment New Ideas Company kreirala je kampanju „Spasimo hranu, spasimo humanost“, zajedno sa Koalicijom za dobročinstvo predvođenom Fondacijom Ana i Vlade Divac, i uz podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID), s ciljem da poveća svijest građana o problemu bacanja hrane i nedovoljnih donacija hrane.
U Srbiji na granici apsolutnog siromaštva živi sedam posto stanovništva, odnosno, gotovo pola milijuna ljudi. U riziku od siromaštva je gotovo četvrtina populacije (23,2%). Mnogi od ovih građana Srbije ovise od donacija hrane koje su trenutno nedovoljne, dok se prema procjenama u Srbiji dnevno baca dva milijuna kilograma hrane.
Prema analizi koju su proveli Forum za odgovorno poslovanje i Koalicija za dobročinstvo, donacije hrane u Srbiji bi mogle biti uvećane na godišnjem nivou za blizu 160 milijuna dinara, ukoliko bi bio ukinut PDV na donacije hrane.
Ujedinjeni agencijski sektori Kreative, accounta, digitala i PR-a, zajedno rade na tome da se poveća svijest građana o problemu bacanja hrane i nedovoljnih donacija hrane.
Reklamni video kampanje i upečatljivi vizuali koji se nalaze na brojnim billboardima u Srbiji su prvi u nizu aktivnosti u okviru ove kampanje koja će sadržavati i humanitarne događaje pripreme i prikupljanja hrane, a prenose jasnu poruku- u ovome smo svi zajedno i jedino angažiranjem svih pojedinaca, udruženja, kompanija i trgovinskih lanaca, možemo doprinjeti ljepšoj svakodnevici i boljem životu mnogih ljudi.
Do sada su kampanju podržali: Odvjetnički ured Živković-Samardžić, Hemofarm fondacija, Eurobanka, Erste banka, Odvjetnički ured Gecić Law, BlackRock, Elixir Group, Elixir fondacija, DM, Nestle, Delhaize, Lidl, Američka privredna komora u Srbiji (AmCham), SOS Dječja sela Srbija, Federacija banaka hrane Srbije, Humano srce Šapca i Banka hrane Beograd, kao i mnoge javne osobe.
Kampanja, koja će trajati do kraja studneog ove godine, obuhvatit će niz akcija pripremanja i doniranja hrane pred „Nacionalni dan davanja“, kao i tijekom samog dana koji se već tradicionalno održava 9. listopada.
Vreme je za spas hrane. Vreme je za humanost.
Za više informacija o kampanji posjetite: http://spasimohranu.rs/