FMCG SUMMIT 2024
FORTE SOLAR

Dvodnevna online radionica s Antonijem Zrilićem - Otpornost vs efikasnost lanca nabave

ONLINE RADIONICA NA TEAMS PLATFORMI

Događaji

30.04.2021

OTPORNOST VS. EFIKASNOST LANCA NABAVE 11. I 12. svibanj 2021. 10 – 12 h

Vječita dilema: Da li izgraditi lanac nabave sa što nižim troškovima ili lanac koji će biti OTPORAN NA RECESIJU?

Jeste li recesijski pismeni? - Vaši menadžeri moraju znati čitati znakove vremena i potražnje, uspostaviti mehanizme ranog upozoravanja i interno se uskladiti (sve funkcije u kompoaniji) i eksterno (s dobavljačima i kupcima).
Jeste li otporni na kupce? - Vaše poduzeće treba testirati na promjene u potražnji, snabdijevanju i ostale šokove koje donosi recesija. Jedan od alata je procjena agilnosti (agility assessment) lanca nabave kako bi se utvrdilo je li kompanija zaista spremna za neizbježan pad potražnje i promjene u strukturi lanca snabdijevanja.
Možete li proći "stres test"? - Testirajte poduzeće na sposobnost prilagođavanja velikim promjenama u potražnji i ponudi. Mnoge kompanije su u svoje rutinske postupke upravljanja rizicima već ugradile polugodišnje ili godišnje procjene agilnosti.

-

Što ćete naučiti

Uvod - Recesijska pismenost
Recesija kao katalizator
Je li otpornost poželjna?

-

Fleksibilnost (Odgovor na fluktuacije potražnje)

Treba li postati otporan na kupce?
Kako bolje razumjeti potražnju i biti responzivan u nepredvidljivim situacijama potražnje?
Što znači 'Protresanje potražnje' i kako dizajnirati fleksibilan lanac?
Što su scenariji i kako ih pripremiti?
Nova paradigma - Prognoza na osnovi potražnje.
Sve je u povlačenju ("Pull") - povlačenju kupca.

-

Efikasnost i lean supply chain

Što je lean i je li Just-In-Time vidio svoje posljednje dane?
Kako zaštititi nabavnu stranu?
Upravljanje rizicima i Kontroling nabave
Osiguranje kritičnih dobavljača
Kako pretvoriti fiksne troškove u varijabilne?
Fokus – Nije nužno da budete kao pas, koji u parku trči za svakom vjevericom. Fokusirajte se i birajte vaše vjeverice (proizvode i kupce) posebno one zlatne.

-

Zapamtite: Apple postiže veći profit od ostatka industrije sa samo nekoliko artikala.

Razne taktike – Razvijte različite formacije lanaca nabave kako bi koristili najbolji mix u odnosu na ponudu, potražnju, konkurenciju i stanje ekonomije.

-

Zapamtite: Vojska ima pripremljene taktike i formacije za različite prilike, okruženja, snagu neprijatelja i terene.

Nakon kiše dolazi sunce

Kako znate kada prijeći iz recesijskog u način rasta i obrnuto?
'Hanibal ante portas' ili Zašto je važno pripremati dugoročne inicijative?
Kako osigurati kapacitete za ponovni rast u proizvodnji i logistici?

Zadržite i razvijajte talente - trebat će vam.
-

CENA: 170 eura po osobi

-

INFORMACIJE I PRIJAVE

Antonia Bošnjak
antonia@b2bmedia.org

-

ORGANIZATORI: LOGIKO i InStore magazin

Nemoj propustiti više ni jednu vijest iz sektora.

Ovdje možeš pronaći što smo sve radili.