OTPORNOST VS. EFIKASNOST LANCA NABAVE 11. I 12. svibanj 2021. 10 – 12 h
Vječita dilema: Da li izgraditi lanac nabave sa što nižim troškovima ili lanac koji će biti OTPORAN NA RECESIJU?
Jeste li recesijski pismeni? - Vaši menadžeri moraju znati čitati znakove vremena i potražnje, uspostaviti mehanizme ranog upozoravanja i interno se uskladiti (sve funkcije u kompoaniji) i eksterno (s dobavljačima i kupcima).
Jeste li otporni na kupce? - Vaše poduzeće treba testirati na promjene u potražnji, snabdijevanju i ostale šokove koje donosi recesija. Jedan od alata je procjena agilnosti (agility assessment) lanca nabave kako bi se utvrdilo je li kompanija zaista spremna za neizbježan pad potražnje i promjene u strukturi lanca snabdijevanja.
Možete li proći "stres test"? - Testirajte poduzeće na sposobnost prilagođavanja velikim promjenama u potražnji i ponudi. Mnoge kompanije su u svoje rutinske postupke upravljanja rizicima već ugradile polugodišnje ili godišnje procjene agilnosti.
-
Što ćete naučiti
Uvod - Recesijska pismenost
Recesija kao katalizator
Je li otpornost poželjna?
-
Fleksibilnost (Odgovor na fluktuacije potražnje)
Treba li postati otporan na kupce?
Kako bolje razumjeti potražnju i biti responzivan u nepredvidljivim situacijama potražnje?
Što znači 'Protresanje potražnje' i kako dizajnirati fleksibilan lanac?
Što su scenariji i kako ih pripremiti?
Nova paradigma - Prognoza na osnovi potražnje.
Sve je u povlačenju ("Pull") - povlačenju kupca.
-
Efikasnost i lean supply chain
Što je lean i je li Just-In-Time vidio svoje posljednje dane?
Kako zaštititi nabavnu stranu?
Upravljanje rizicima i Kontroling nabave
Osiguranje kritičnih dobavljača
Kako pretvoriti fiksne troškove u varijabilne?
Fokus – Nije nužno da budete kao pas, koji u parku trči za svakom vjevericom. Fokusirajte se i birajte vaše vjeverice (proizvode i kupce) posebno one zlatne.
-
Zapamtite: Apple postiže veći profit od ostatka industrije sa samo nekoliko artikala.
Razne taktike – Razvijte različite formacije lanaca nabave kako bi koristili najbolji mix u odnosu na ponudu, potražnju, konkurenciju i stanje ekonomije.
-
Zapamtite: Vojska ima pripremljene taktike i formacije za različite prilike, okruženja, snagu neprijatelja i terene.
Nakon kiše dolazi sunce
Kako znate kada prijeći iz recesijskog u način rasta i obrnuto?
'Hanibal ante portas' ili Zašto je važno pripremati dugoročne inicijative?
Kako osigurati kapacitete za ponovni rast u proizvodnji i logistici?
Zadržite i razvijajte talente - trebat će vam.
-
CENA: 170 eura po osobi
-
INFORMACIJE I PRIJAVE
Antonia Bošnjak
antonia@b2bmedia.org
-
ORGANIZATORI: LOGIKO i InStore magazin