DR OETKER STUDENI
KERMAN

Bolton Croatia: Proizvođači imaju mogućnost predviđati i usmjeravati promjene

SREDSTVA ZA ČIŠĆENJE

Intervju

18.03.2021

Jelena Manojlović, Product Manager, Home & Personal Care, Bolton Croatia

Transparentna komunikacija preduvjet je za dugoročan i kvalitetan razvoj svakog brenda, ali i poduzeća koje stoji iza njega.

Na tržištu postoje različiti brendovi koji otkrivaju različite razine transparentnosti prema svojim potrošačima, ovisno o njihovoj marketinškoj strategiji koja se manifestira u različitim fazama kupnje i potrošačevog kontakta s proizvodom/brendom.

Kod tzv. zelenih proizvoda transparentnost je ključna za njihovu komunikaciju prema krajnjim potrošačima jer ih od početka drugačije pozicionira od ostalih proizvoda na tržištu. Globalno gledajući potražnja za takvim proizvodima je u porastu te se očekuje njen daljnji rast i razvoj.

Iako globalni trendovi utječu na naše tržište, ono ih sporije prihvaća, a tako je i u slučaju prirodnih sredstava za čišćenje. Hrvatski potrošači su još uvijek skloniji kupnji agresivnijih sredstava za čišćenje koji će im uz povoljnu cijenu pružiti brzinu i efikasnost. Taj se pristup postupno mijenja, a velik utjecaj na te promjene doživjeli smo u 2020. godini, kad su zbog pandemije kućanstva uvela neka nova ponašanja – sigurnost i zdravlje koje smo olako shvaćali, postali su prioritet.

Društvenim i tehnološkim napretkom te životnim okolnostima u kojima se nalazimo kao potrošači, sve više propitkujemo proizvode i načine na koje ih koristimo, odnosno njihov utjecaj na nas i našu okolinu.

Proizvođači, s jedne strane, imaju mogućnost predviđati i usmjeravati te promjene, a s druge imaju odgovornost zadovoljiti trenutačne želje i potrebe svojih potrošača. S povećanjem informacija kojima smo izloženi na dnevnoj bazi te promjene postaju sve kompleksnije i za proizvođače, ali i za potrošače (infodemija). To je trend koji će, po mom mišljenju, obilježiti nadolazeće razdoblje, dat će naglasak na odgovornost prenošenja usmjerene i relevantne informacije.

Tekst je izašao u 91. InStore magazinu.

Nemoj propustiti više ni jednu vijest iz sektora.

Ovdje možeš pronaći što smo sve radili.